Recenze (8 460)
Camp Wedding (2019)
Nudné kecy a ke všemu neustále sms hrozný.
Gags (2018)
Nápad na horor s klaunem je a vždycky bude ale tohle fakt ne, menší záblesk zajímavosti tam byl jinak nic nuda jako většina klaunu.
Zenne (2012)
Nee vůbec ne tahle nesmyslná zamotaná sračka mě nebere, Turecká nepovedená taneční homo akce.
Syn temnoty (2019)
Chlapce prostě nesmíte naštvat nebo vám roztrhá čelist, jako příběh skvěly spíš v pohodě ale málo se do filmu vložilo. Zajímavý horor se zajímavými herci, trocha napětí a meně hororové atmosféry v pohodě.
Magi (2016)
Zvláštně nepříjemný horor, a na konec by byl i super kdyby nebyl točený stylem jakým byl, bolehlav kamera otřesna.
Nebojácný (1986)
Dvojka je hanba všeho dobrého na akci, Turci prostě asi točí filmy s nudy a bez peněz a pak to nějak takhle dopadne, už nikdy víc.
Ramo (1986)
Hudba na zvracení, a co se týče akce na bodu mrazu, příběh hloupý a herecký prostě nesimpaticky.
První člověk (2018)
Velkolepý průlom světem, tehdy něco dokonalého, ale film se mi už tolik dokonalý nezdál. Přišlo mi to jednoduché bez života prostě, dlouhé to bylo že jsem nevěděl kdy je konec. Nevim prostě příběh je zajímavý a fascinující ale mě film tolik už nesedl.
Strážci majáku (2018)
Ono vlastně už po nalezení zlata bylo jasné jak celý film se bude vyvíjet. Místo na film skvělé ale určitě natočit jiný příběh než tohle, herecký slušné ale film nedokáže držet pozornost bez ženské na majáku, slabší podívaná.
Stockholmský syndrom (2018)
Ne moc zajímavý pohled na vloupání, ale budiž na jedno kouknuti.