Recenze (8 460)
Ainbo: Hrdinka pralesa (2020)
Taková pohádka stylu disney channel a nebo něco lepšího, zmatené pocity, zajímavé pěkně ale zároveň mírně nudné a zvláštní.
La abuela (2021)
Bože už začal film a mě málem jeblo, což natočit takový zvláštní nudný humus je síla. Fakt blbost.
Po stopách vraha (2021)
Skvělý film se skvělým obsazením, úžasné místo já jsem si prostě užil, tohle totiž můžu. Jediná chybička zaver filmu škoda.
Salt-N-Pepa (2021) (TV film)
Ať už je to jakýkoliv úspěch tak jako příběh ve filmu se nepovedl. Na jeden song slabé, což je škoda.
Romantické útočiště (2019) (TV film)
Každý kdo viděl bezpočet těchhle filmu už po pár minutách má jasný konec, ale to vůbec nevadí protože někdy takový jednoduchý film je pěkný. Což tady to bylo hrozně nezajímavé.
Ostrov stínů (2020) (TV film)
Bože herečka alias rozšlapla ropucha, příběh nudný a slabý, obyčejný tv film na zabití nudy.
Maturitní ročník (2022)
Nápad dobrý, ale to provedení zábavy a příběhu už nebyl povedený. Vtip skoro žádný a ve směs jakoby tvůrci už nevěděli co točit protože to bylo hodně slabé. Taková komedie by dokázala hodně ukázat.
Mám se dobře, díky za optání (2021)
Bože ja jsem de teda dobře pri sledování filmů neměl a ty roušky hnus. Příběh blbost.
Máš někoho doma (2021)
Jednoduchý horor se slušným nápadem, celkem zajímavý herecký výběr a já jsem se celkem bavil. Vraždy byly celkem působivé, více napětí příště a trošku te atmosféry přidat a bude to lepší.
Marťanské lodě (2021)
Některé filmy jsou zbytečné a nesmyslné, tohle je případ zbytečnosti a velké nuda.