Recenze (8 460)
Stefanie - nový začátek (1995) (seriál)
Jeej Štefko vykašli se na to už.
Střepiny (2002) (pořad)
Slušný dá se dívat.
Kluci v akci (2005) (pořad)
No tak kluci co to má být.
V údolí Elah (2007)
Herecky opět dobře a příběh je zajímavý ale samotný film už tak naplno neběží a nedrží si pozornost bohužel, takže jednoduchost.
Fanfán Tulipán (2003)
No nevím co to mělo být ale určitě to dám mezi nudu a blbost a nesmysl.
Přepadení 13. okrsku (2005)
Slušný thriller ale ne zase tak výkony jako bych chtěl.
Medailon (2003)
Legenda říká že film nebude nikdy dobrý a nemůže se povést.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Pane bože za co.
Redakce (2004) (seriál)
Je to sice blbost ale něco mě na tom zaujalo a nevím co přesto bych to řadil mezi ty lepší kousky českých seriálu.
Samotáři (2000)
Nuda nebavilo mě to prostě.