Recenze (8 460)
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
No tohle se povedlo hodně dobře, akce skvělý námět na film, herci bomba a příběh ten vás vtáhne jako kdyby jste tam sami hráli.
V rytmu bubnů (2014) (TV film)
Jeden velký bubnovaci masakr.
Turbo Kid (2015)
Trošku větší nářez v podáni mladých, zajímavé ale ne ohromující.
Podzimní úplněk (2010)
Domov důchodců a jejich poslední dny života, nevim zda je to námět na film vůbec, a když už jestli v tomhle směru. Neohromil snímek, nepobavil.
Torpédo U235 (2019)
Mě ty ponorky jak si nedokážou přesvědčit o svojem skvělém příběhu.
Zhoubná posedlost (2019) (TV film)
Týpek borec a to je jediné pozitivní, ve směs už od prvních minut víte jakým směrem půjdem film. Jakože největší chyba filmu, erotické scény, žádné a na takový film velka škoda. Málo napínavé a skoro žádná zajímá atmosféra příběhu.
Úplně poprvé (2015)
Sem tam to bylo jemně slušné, a i jsem se pousmal. Borec blázen, ale jinak na francouze celkem slabé. Chlapec chtěl ochutnat jiné ovoce.
Tilva Roš (2010)
Bláznivý puberťaci, takový zvláštní film, ne že by byl nezajímavý ale prostě mě nedokázal nějak ohromit. Banda bláznů.
The Witch Files (2018)
Čarodějky ale nesmysl, když už člověk koulne na film, tak by mohly aspoň slečny být koukatelne.
Exterminátor (1980)
Je to slabá spokojenost ale na tehdejší dobu mlýnek na maso uspokojil, a ne jen to slušný film.