Recenze (8 460)
Vengeance (2019)
Pátek 13 mám rád ale tohle fakt ne, ti herci to byla taková hrůza, sice se režisér snažil a velký krvavý masakr, ale i přesto škoda slov.
V měsíčním světle (2019)
Tyhle typy mám rad, zajímavý film, minuty běží ale zárověň čas se krátí. Rozluštit velkou věc, skvělý konec, působivý příběh, ale k dokonalejší verzi bych přidal víc akce a větší drama, jinak bomba.
Zkouška ohněm (2018)
Silný a nepříjemný příběh, ne vždycky je vše jak vypadá. Skvělé herecké obsazení, dlouhé nepříjemné šetření, nečekaný konec.
Trenér (2018)
Fotbal je skvělá hra, příběh je slušný ale ne ohromující. Hudba v pohodě, záběry jemně nesympaticke, jednoduchý jemně dramatický fotbalový sen.
Torden (2020)
No třeba se dočkáme dvojky, to je tak když naserete boha. Skvělý příběh Norsko má co nabízet, dobře se dívalo na skvělý film.
To poslední, co chtěl (2020)
Na filmu je nejhorší už herečka, nepříjemná jak vřed na zadku, příběh je trošičku zajímavý ale to je tak vše.
The Screaming Silent (2020)
Boze FF žeru ale tohle si děláte srandu že? Uřvana kravina. Parta nepřijatelných herců se svojim nesmyslem chce prorazit, aspoň krajina byla krásná.
Humr (2015)
Nechci byt hnusný ale ale tohle je sračka, hlavně že ti ho narval doprdele. Příběh nesmyslný, totální hovadina. Hudba deprimující.
The Hole in the Ground (2019)
Hodně slabý, atmosféra ze začátků byla slušná ale nakonec příběh začal málo nabízet.
Nejvyšší pocta (2019)
Pěkný zpracovány příběh, dojemné vyprávění, jemné obrazy války smrti. Celé to bylo slušně natočené a na herce se dobře koukalo. Každá válka nese bolestivé příběhy.