Recenze (8 460)
Abandoned Mine (2013)
No prostě horor který nemá vůbec ale vůbec v sobě nic hororového.
Abattoir (2016)
Tahle reportérka vůbec nebavila, příběh nudný bez špetky atmosféry no prostě mě se ten horor nelíbil ani trochu nuda.
ABCD (Any Body Can Dance) (2013)
Děj je vážně super? ne není hrozný.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
To už ani není možný to hodnoceni, ale s tím já nic nenadělám, brutálně našlapaný film po dlouhé době, něco o upírech jednou čekáme málo od filmu a dostaneme brutálně moc a někdy zas jsi říkáme to bude našlapané a opak, tady je příběh super, herci skvělý a akci se vůbec nešetří spokojenost vysoko.
Absolutní nula (2006) (TV film)
Teplota klesla tak hluboko že mi i samotný film zamrzl.
Absolvent (1967)
Nezáživný pokus tehdejší doby, herecký super ale samotný příběh mě neuchvátil.
Absurdistán (2006)
Hrozný nezáživný prostě musím se projít těmihle filmy abych našel lepší kousky.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
Ano jsou nebyl to špatný akční film ale neuměl bavit pořád, akce nabízel málo a herci jak se to vezme jednohubka prostě nezamrzí ani nepřekvapí.
Accident (2017)
Autonehoda za kterou může blbost holek se změní v boj o přežití je škoda že k dobrému filmu nepomohou ani okolní nepříjemné podmínky, déšť elektrický kabel,či sesuvy půdy.
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Hrozná sračka odpad fekál co fakt je už moc na filmový svět, doufám že se to dítě nehodlá rozmnožit.