Recenze (8 460)
Rallye smrti 4: Anarchie (2018)
Kundy,borci pivo z motoru motorky nebezpečné mordováni lidí proč ne že. Pár známých tváří ale postrádal jsem více závodů policejní auta super,motorová akce sám nevím bylo to úplně jiné ale zároveň dobré.
Jednota (2015)
Další zajímavý dokument ze světa lidí nic příjemného.
LEGO® Ninjago® film (2017)
I tenhle samostatný film LEGO ninjago byl super a potěšil pobavil tyhle LEGO filmy začínám mít rád.
The True Memoirs of an International Assassin (2016)
Parádně jsem se bavil i akce sem se dočkal dobrý nápad na film a povedlo se Kevin věděl jak zabavit.
Tarantule (1955)
Tenhle film mě potěšil víc než dnešní ( taranto anakondové ) sračky paráda.
1942 (2012)
Výborný válečný film s drsným prostředí a s těžkými podmínky. Výborné záběry a na válečný film hodně povedené.
Veronika (2017)
No určitě trochu zkrátit,jinak dobrý příběh,herci atmosféra parádní. Paco Plaza nezklamal jeptiška nejlepší.
Titanic: Skutečný příběh J. Dawsona (2001)
Vše co se týká Titanicu je a bude pro mě důležité a zajímavé.
Jigsaw (2017)
Už to není co dřív, určitě na vraždy se dobře koukalo ale někdy už to skončit musí, navazování spojování, vysvětlování už asi stačí ale třeba další díl překvapí o něco víc a uvidíme co nám nabídne a snad přinese i něco nečekaného.
Hráči se smrtí (2017)
Na horor hodně slabé ale dějově supr, proč prostě nezkusit umřít co bude dál, nádhera pohodová radost ze života ale všechno nese následky k cestě smrti. I tady si otevřou stránku ke špatné minulosti a ta je bohužel bude pronásledovat buď se s tim poperou nebo zemřou. Určitě bych asi zkrátil čas, a trochu oživil děsivou atmosféru a mírně napětí,herecky určitě spokojený a aby taky ne Nina Dobrev mluví za vše.