Recenze (8 460)
V žáru noci (1967)
Super kriminální dělo.
Luisa a Lotka (2017) (TV film)
Holky prošli jste kolem odpadu! Sračky stylu jsem hrozně tlusta je až moc na mě debilní holky v debilním příběhu jedna slovní sračka za druhou nevím o co tady byla snaha ale vůbec se nepovedla bež si sama zaplavat na příč bouře.
Vlk z Wall Street (2013)
Pecka kde jsou skvělý herci hlavně sexy Margot a ono to je cely film jedna dlouha droga zábavy bomba.
Nápadití afričtí zabijáci (2014) (seriál)
Další skvělý zvířeci pohled na lov a super opět vyprávění. Africka krása se super záběry.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Tady se nám dostalo vymácháni zbytku prádla protože vytekla všechna sračka na povrch a tak jen mé bolavé očičko vidělo málo téhle sračky a přežil jsem to už víckrát ne.
Hannah Montana (2009)
Hrozná degešarna vůbec to nemá nic no aspoň Miley byla trochu normální.
Stealth: Přísně tajná mise (2005)
Pro mě nečekaně opět slušná letecká akce a zábava takže chválím.
Knihovníci (2014) (seriál)
Celkem popravdě jsem se těšil no dostal jsem fakt slabý odvar jako film, námět je slušný a celkem se snaží všichni okolo udělat z dílu show ale jsou to fakt jen třpytivé věci co se líbí než samotný konec no, ještě že každá série nabízela jen dezert v podobě deseti dílu kde dvěma hvězdami pochválím snahu a někdy i koukatelnost ale zůstane to v zapomnění a určitě bych to nevytahoval.
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Jedeme pořád dokola nepřesvědčivě se snažíme ale nic bohužel nic.
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Mám rád tyhle filmy bohužel se to hodí fakt jen do tv jako mega film.