Recenze (8 460)
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Stačí se podívat a hned budete vědět jak ho ztratit.
Jáma (2003)
No trocha napětí tam bylo a možná špetka hororu ale pak to jelo kolejí drama zajímavosti která nepřesvědčila.
Janghwa, hongryeon (2003)
Hrozně zamotaný a divný film prostě blbost.
Jeepers Creepers 2 (2003)
Tohle nás zavede trochu hlouběji a trošku více lidi si to sebou vezme a svůj strach a temno nechává stejně dobře jako u jedničky, někdy je prostě lepší přitvrdit.
Johnny English (2003)
Rowan mi prostě tady nesedí.
Kameňák (2003)
Česká odpadová záležitost která dokáže místy pobavit takže to neodhazuji.
Kill Bill (2003)
Tohle krve prolití v ženském provedení se mi vůbec nelíbi, ani herecky ani bojově.
Klokan Jack (2003)
No tak si zahrajeme trochu na mafiány a buď to vyjde nebo ne. Což ale horší bude vyzrát na chytrého klokana.
Kniha džunglí 2 (2003)
Není tak skvělá a pěkná jako předtím ale dá se dívat škoda ale.
Krádež legendy (2003)
Co neudělat pro mrtvého kamaráda, no jednoduchý příběh v jednoduché komedii.