Recenze (8 460)
Knoflíková válka (2011)
Taková víkendova jednohubka, parta děti a jejich valka, nic pro mě zajímavého či nečekaného.
You Should Have Left (2020)
Kevine do čeho ses to namočil, tohle byla typická nuda a nesmyslný a hlavně nezazivny příběh. Začátek skvělý ale potom barák plný klamu nudy.
Willoughbyovi (2020)
Přesně ten typ pohádek co nemusím, nesmyslný příběh hrozná animace chudáci děti co na to narazí hrozný.
Zeroville (2019)
Jediné zajímavé a pozitivní na filmu je Megan jinak je to jedna velká blbost, nesmyslný film.
Kobiety mafii 2 (2019)
Dvojka je určitě skvělá, jako jednička, trošku slabší ale pořád se dobře kouká na mafii. Nechceš naštvat tyhle lidi ale zároveň chceš jejich život skvělá polská akce.
Don't Let Go (2019)
Drsný začátek neznamená dobrý celý film, tady je příklad. Černoši ve filmu je dobrá známka zábavy tady se to bohužel nepovedlo.
Brankář (2018)
Zajímavý film, brankář a jeho tvrdá cesta fotbalem, životem a hlavně lidmi a okolí dane ho období. Určitě bych přitvrdil na větší drama trochu zlepšil soundtrack a byla by to pecka. Určitě jako skutečný příběh je to drsný a pěkný film.
Becky (2020)
No zajímavý trocha krve a slušný příběh. Slečna dokázala že sebe udělat bojovníci ale na lepší film to nemohlo, podle mě se její styl a hlavně ona moc do toho nehodila ale budiž, slušný film.
Mákni! (2020)
Tyhle filmy mám prostě rád, jak je to celé sehrané a skvělá hudba, dobrý tanec. Slušní herci v pohodě příběh někdy super kousky, prostě když to je dobře udělané tak to můžu, po dlouhé době povedený kousek.
Crown Vic (2019)
Zajímavé policejní jednohubka, že začátku se mu líbilo mluvení mezi policajty a rozjezd celého příběhu, mělo to totiž něco do sebe. Postupem přišla nějaká akce a to kouzlo se začalo vytracet škoda.