Recenze (8 460)
Scathing (2016)
Hrozný čekáte na něco co ani nepřijde a když už se ukáže drtič, tak reakce na krev sou ostrašující, a nechápavost lidi možností utoku stačí bohatě.
Rolničky, kam se podíváš 2 (2014)
Když už se rozhodnete k čemukoli natočit 2 dvojku at stojí zato.
Backstabbed (2016) (TV film)
Realitní makléřka která si hraje na potvoru a bydli v kutlochu to mě dostalo, a to přitom vypadá dobře, klasicky jednoduchý thriller.
Nobody Can Cool (2013)
Tohle bylo dost divné ničím nepřekvapující mladý par si vychutnává nebo se spíš o to snaží druhý pár nemělo to ani hlavu ani patu.
Patient Seven (2016)
Par bláznu co vypráví svůj život , fakt Dábel se světýlkem v puse mě dostal.
Sex a paní X (2000) (TV film)
Ani se ji nedivím a ani po té změně to nepomohlo.
Vysvobození (2003)
Neskutečné co jeden kluk dokáže a snese ale jeto spíš nereálné než pravděpodobné,
Mine Games (2012)
Mám rád horrory, thrillery kdy jede parta mladých lidí na chatu do hor kdekoliv ale hlavně at to stojí zato, když sem spatřil onen důl říkal sem si jo tak tet to začne, jenže neskutečný kolotoč představ a nesmyslného děje to vše vyvrátilo, škoda že se mrhá parádním prostředím na horror. Aspon Briana mě potěšila.
Ben Hur (2010) (TV film)
Jojo nadvláda Římanu tu nikdo nemusel, co se tyče samotného filmu oddechová klasika kdy rozloučeni v rodinně nesé i své výhody a nevýhody po opětovném návratu, sem rád že sem viděl pár známých tváři, ale největší radost mi udělal sám Joseph Morgan ( Klaus ).
Rosamunde Pilcher - Trny v údolí květin (1998) (epizoda)
Opět zamotané předvídatelné ale co už, Šarlota učitelka po nehodě Emilii mámí se jak se dá čekat sblíží s jejím tatíkem časem bude dítě a vše skonči krásně jak má.