Recenze (125)
Anakonda (1997)
Tohle nestojí za komentář, obyčejný brak a utrpení, které nezachrání ani docela slušné obsazení.
Anihilace (2018)
Taková female high society družina se vydá tam, kde zklamali i mariňáci? Co by ne. Pohybují se sice se zbraní jako chlap na štoklích, ale budiž. Pěkné prostředí, téma není špatné, konec to ale zabil.
Assassin's Creed : Lineage (2009)
Pane bože, to nemá za účel se tvářit jako celovečerák či něco jiného. Jedná se o filmeček před uvedením hry Assassins Credd II. Neměl na starosti trhat rekordy, byl natočen za jiným účel. Za prvé jako marketingový tah pro chystaný prodej této jinak velmi dobré hry a za druhé i pro fanoušky. Účel si myslím splnil na 100%, jako film nefilm je to velice pěkné, simulace prostředí a doby také, nemá to chybu. Samozřejmě, pro toho, kdo nezná tuto sérii, tak to pro něj je nepochopitelné a nezajímavé.
Bílé písky (2021) (seriál)
Takový oddychový krimiseroš, který se nese dánským, docela hezkým létem. Popravdě, prostředí je to, co mě u toho nejvíce bavilo.
Bitva o Sevastopol (2015)
Ujde to, je to jiné, prostě ruské. Ta jejich mentalita je přeci jen v těch filmech vidět, ale s tím se musí počítat. Jinak výprava a triky na velmi dobré úrovni, vůbec si nezadají s Hollywoodem.
Blízko od sebe (2013)
Dost dobré drama jedné rodiny, kde všichni zůčastnění herci podávají excelentní výkony, hlavně M. Streepová. Super.
Boeing 747 v ohrožení (1996)
V tomto filmu si zahrál Steven Seagal svou životní roli. Vzpomínám si, že když jsem to viděl poprvé, tak jsem si říkal, kde a jak se tam objeví znovu :-)
Boj (2015)
Severské podání problému Afgánistánu.V pár akcích v podstatě ukázaly tu beznaděj koaličních sil. Válka, která nikam nevede, nikdy nebude mít vítěze a obyčejní vojáci ani nevědí, proti komu bojovat. A pak přijde jedna "chyba", za kterou ještě nakonec dostanete přes držku. Dobrý film.
Calibre (2018)
To si takhle s kámošem, ještě než se z vás stane rodinný typ, zajedete zalovit nějakou tu zvěř. Večer před lovem se sežerete jak polský zájezd, kámoš to přikrmí trochou cukru a ráno máte oko z kašparovy krávy. No a pak už je na průser zaděláno... Super film, super prostředí s pro mě debilním koncem.
Cizinec ve vlaku (2018)
Opravdu v té Americe mají vagóny mezi sebou pojištěny řetízky proti nechtěnému rozpojení? :-)