Recenze (509)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Totálna pecka, k tomuto niet čo dodať.
Jeho temné esence (2019) (seriál)
Nehodnotím pretože som zvládol len prvý diel a ten ma dokonale odradil. Podľa hodnotení usudzujem že pre dorast to asi má svoje čaro.
Vyšinutý (2020)
Ani napínavé ani akčné, dokonca ani nechcene smiešné...len neskonale tupé.
Hodinu nevíš... (2009)
Otrasné filtre, totálne scestný soundtrack a z námetu sa tiež rozhodne dalo vytrieskať omnoho viac. Jednu hviezdu pridávam za doslova hororový šok spôsobený zistením, že časť filmu sa natáčala za plnej prevádzky v rumburkskej nemocnici. Ufff, tak tam sa ocitnúť by bola docela silná káva. Pri sledovaní filmu som si bol celý čas istý že museli využívať len samé nefunkčné schátralé a mnoho rokov opustené objekty.
Syn temnoty (2019)
Každého normálného človeka v prvom rade napadne prerobiť komiksovku na kvalitné porníčko. Tu však došlo k pokusu hodiť Supermana do horrového žánru a na počudovanie sa to pozrieť dalo, navyše mať to v rukách niekto šikovnejší mohlo sa z toho vyťažiť určite viac.
Hrůza přichází z moře (1955)
V dobe vzniku určite veľmi fajn a ani teraz jedno zhliadnutie neurazí.
Cenzorka (2021)
Taká lepšia trojka, prvá video kazetová polovica to tiahne žiaľ dej sa nerozvíja zrovna prekvapivým smerom a s pribúdajúcimi minútami po každej stránke upadá.
Volyň (2016)
Sláva Ukrajine??? Hrdinom sláva???
Batman (2022)
Atmosférou najtemnejší Batman, spojenie obraz-hudba jednoducho dokonalosť, na plnú paľbu to ale nebude. Je to doposiaľ najdlhší film o Batmanovi a osobne si myslím že by vôbec nezaškodilo nejakú tú minútku vypustiť.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Nový Candyman svojmu predchodcovi česť rozhodne nerobí. Celé je to sterilné a tak strašne gay.