Recenze (509)
Hrůza v temných uličkách (1984)
V dobe vzniku sa to určite dalo považovať za top hororový dokument. Dnes už je to viac menej zostrih scén z filmov 70tych - 80tych rokov. Každopádne si myslím že poteší to srdce každého fanúšika žánru. Skvelý bonus Blu-ray disku Hallowen 2.
Cold Skin (2017)
Najviac škodí samotná dĺžka filmu, jednoducho nedeje sa nič natoľko zaujímavé aby to malo šancu udržať pozrnosť a logicky prichádza nuda.
Odebrat z přátel (2014)
Raz sa to vydržať dalo.
Ice Cream Man (1995)
Nepoteší, nevystraší, nepobaví, zas ale vyložene neurazí.
Den díkůvzdání (2023)
There will be no leftovers this year!!! V roku 2023 vidieť toto v kine je splnený sen fanúšika pokleslého žánru.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Prvé dve poviedky a karavana do Oregonu za čistých 5, škoda že ostatné priemer, po úplnom vypustení poslednej by to bolo celkovo na pekné 4.
Seminář (2023)
Ono je to za poctivé tri ale jedna navyše za vztyčovanie vlajky musí byť.
Zabiják (2023)
Bavilo od prvej minúty aj keď sa vlastne nič výnimočné nedeje.
Meg 2: Příkop (2023)
Bez deja, bez rozumu, bez srandy.
Kandahar (2023)
Ako na húpačke, chvíľu hore, chvíľu na zemi. Moc sa nad tým nezamýšľať a baviť sa.