Recenze (73)
Alles Gute (2009) (seriál)
Bohužel už to není ono...
Americké graffiti (1973)
Pro mě nejlepší film o teenagerech, který jsem kdy viděl. To co z tohoto filmu přímo vyzařuje se prostě nedá popsat. I když to říkám velice nerad, Star Wars zničily obrovský talent světové kinematografie George Lucase.
Anatomie lži (2009) (seriál)
Nadprůměrný seriál, který by bez hereckého umu Tima Rotha byl pouhým průměrem, i když zajímavým.
Andaluský pes (1929)
Tento film je prostě šílenost. Nesnažte se ho nikterak chápat. Jde o to, aby ve vás vyvolal nějaký pocit... Fanoušci surrealismu a uživatelé lehkých drog ho určitě docení...
Avatar (2009)
Kdybych měl hodnotil jenom příběh, tak dám slabé 3 hvězdičky. Na to že asi 12 let Cameron nic pořádně nerežíroval a mohl v klidu vymýšlet scénář, je to dost chabé. Za vizuální zpracování dávám 6-7 hvězdiček. Už dlouho se mně nestalo (možní nikdy), že by mě efekty nějakého filmu prostě zarazily do sedačky a já najednou ztratil pojem o čase... Jsem hodně zvědavej, kolik svého kouzla Avatar ztratí, až si ho pustím na DVD v televizi.
Azureus Rising (2010)
Celkem povedený akční animák, něco na způsob Iron Mana nebo hry Crysis.
Besídka divadla Sklep (1991) (divadelní záznam)
Byl jsem na živém představením Divadla Sklep - Besídka 2009. Jsem velkým fanouškem sklepáků, ale tohle bylo opravdu strašný. 30% představení bylo doslova geniální, ale ten zbytek byla jedna velká trapárna. Jediní kdo si zaslouží pochvalu byli Vávra a Šteindler, zbytek jejich ansáblu nestojí ani za zmínku. V půlce jsem byl tak znechucen, že jsem hodlal odejít. Ještě že o přestávce podávali brambory s krémem:)
Byl jsem při tom (1979)
Neskutečný výkon Petera Sellerse. Naprosto nechápu, že za tohle nedostal Oscara. Kdo jiný by ho měl dostat, když ne on za tuhle roli? Před tímto filmem jsem ho znal pouze z bláznivých komedií, ale tímhle mě opravdu dostal. Težko popsatelné...
Captain America: První Avenger (2011)
Sice to není žádná hitparáda, ale jako taková slabší akční oddechovka, při které nemusíte přemýšlet, to určitě neurazí. Existují mnohem lepší komiksové filmy, ale také mnohem horší. Opsané scény z jiných filmů nebudu rozebírat. Jediný kdo stojí za zmínku je Hugo Weaving, který jako záporák nezklamal a možná měl dostat i víc prostoru. Když to vezmu kolem a kolem, tak dvě a půl hvězdičky.
Cizinec (2003)
Stevie by měl už přestat točit filmy, kde hraje hlavní role...