Recenze (71)
Můj soused Totoro (1988)
Chci mít chlupatého kamaráda Totora, se kterým bych se projížděla v nekobusu :D Jupííí!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Podle mého je Pán Prstenů nejdokonalejší filmová trilogie.
Život brouka (1998)
Rozkošně mravenčí! :)
Nerve: Hra o život (2016)
8/10
Černobílý svět (2011)
8/10
Mystérium sexu (2013) (seriál)
8/10
Dítě Bridget Jonesové (2016)
8/10
Podfukáři 2 (2016)
8/10
Tajný život mazlíčků (2016)
7/10
Hledá se Dory (2016)
7/10