Recenze (259)
Agentky D.E.B.S. (2004)
Některé scény byly tak špatné, až byly dobré.
Akvária na míru (2011) (pořad)
Mám ráda rybky a mám ráda akvárka. Někdy šíleně kýčovitý a nevkusný, ale někdy opravdu hezky udělaný "tanky" s nejbarevnějšíma a nejdivnějšíma tvorama.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
1. série - 80 % nespočet logických kiksu, ale musim rict, ze jsem se famózne bavila. Super humor. 2. série - 70 % nápad ok, ale úplně wtf bylo to ufo. 3. série - 40 % nebaví mě to od prvního dílu
American Mary (2012)
Tak dlouho se chodí se džbánem, až se ucho, žeano. Mně se to líbilo velmi, dokonce odpouštím některé logické úlety.
Americký chopper (2003) (pořad)
Mrož řídící chopper dílnu nemá chybu. Výroba custom choppers stylem "co nejde silou, jde ještě větší silou" je prostě k nezaplacení.
Amityville 2: Posedlost (1982)
Tentokrát se s tim od začátku nikdo nesere, a tak se mi to líbí. Žádné okecávačky, skvěle vystavěná atmosféra, kamera, hudba, prostě super.
Ať vejde ten pravý (2008)
Jsem si celou dobu rikala, ze uz jsem to nekde nekdy videla... A ono jo!
Atypický - Série 2 (2018) (série)
Nejen ze nezklamalo, nybrz i potesilo (bylo to hned jasne).
Avengers (2012)
Ale jo. Velmi dobře jsem se pobavila.
Babadook (2014)
Na začátku skvělý antikoncepční snímek, atmosféra vygradovaná... Prvoplánovitě naservírují divákovi spratka, kterýho by člověk řezal od soumraku do úsvitu, a pak vás přimějí mu fandit. Některé nelogičnosti strhují jednu hvězdu, každopádně dívat se doma sama po tmě - tak skvěle jsem se dlouho nebavila.