Recenze (259)
Atypický - Série 2 (2018) (série)
Nejen ze nezklamalo, nybrz i potesilo (bylo to hned jasne).
Výměna manželek (2005) (pořad)
Moje reality show guilty pleasure.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (2016) (seriál)
Zatim top LSD seriál
Stranger Things (2016) (seriál)
Zhlédnuto za den. Už se těšim na druhou sérii.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Skvěle jsem se bavila!
Zmizelá (2014)
Vždycky, když už jsem si myslela, že vím, tak se ukázalo, že vím, ale úplně jinak! Možná bych věděla správně, kdyby to nebylo tak dlouhé a já v průběhu nezapomněla, co bylo na začátku. Ale i tak!
Lights Out (2013)
Nejděsivější okamžik cca v půlce, konec již méně... přesto 5* pro dokonalou atmosféru.
Osm statečných (2006)
Krásné hvezdicky. A 5* protoze vas miluju :)
Zmizení (2013)
Od půlky jsem tušila zápletku, pak už jsem si jen s napětím užívala to přicházející uspokojení, když jsem měla pravdu. Rozhodně jedno z nejlepších krimi.
Klub rváčů (1999)
Chaotické a skvělé, těším se, až si to pustím podruhé a budu vědět.