Recenze (259)
Fantastická žena (2017)
Takovy lyricky to bylo
Zádrhel (2015) (seriál)
Zrejme moje nove guilty pleasure
Salvation (2017) (seriál)
Vsichni se tam tak debilne tvari.. vsichni tam spolu debilne mluvi.
Helix (2014) (seriál)
Nejvic me bavi ta prijemna pozitivni vytahova znelka.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Ztracená sestra (2017) (epizoda)
Asi nejslabsi epizoda...
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Nemuzu si pomoct ale po 6 epizodach musim snizit na 3*. Pomer hlavni dejove linie : side quests, je cca 50:50 a to me zas tak nebavi... -spoiler- libi se mi jak serial reflektuje aktualni deni s uprchliky, ale bioteroristi, srsly? To se mi uplne nelibi a soundtrack to uplne zazdiva tedy
Výměna manželek (2005) (pořad)
Moje reality show guilty pleasure.
Iron Fist (2017) (seriál)
Slabší netflixovskej marvel, ale pořád pro ně mám slabost a tedy subjektivní 4* budou zatim stačit
Nebezpečné vztahy (2016) (pořad)
tohle snad ani nemůže bejt ničí guilty pleasure
Láska s vůní čokolády (2010)
Hezky oddechovy