Oblíbené seriály (10)
Domek z karet (2013)
Vražda (2007)
Temný případ (2014)
Most (2011)
Fargo (2014)
První série je dechberoucí, o to větší zklamání přichází s tou druhou.
Perníkový táta (2008)
Musela jsem Dexterovi dát 4*, abych mohla Breaking bad dát zasloužených 5. Přes všechny nedokonalosti se mi po něm stýská, a to tak, že si to s největší pravděpodobností dám ještě jednou. To o Dexterovi bohužel říct nemůžu. Nemůžu se ubránit srovnání, oba dva jsou bad guys, kterým prostě fandíte, to samé platí o HoC. S klidným svědomím můžu říct, že je to zatím nejlepší seriál, který jsem viděla, ve svém žánru.