Recenze (8)
LokalFilmis (2015)
ak neurobíte chybu ako ja a prečkáte záverečné titulky, vraj "můj milášek rybiška" Vám niečo povie nakoniec :)
Já, padouch 2 (2013)
"Treníírkyy!" Ja nebudem zloduch a ponechám 5* Priznávam: mám slabosť pre mimoňov. Guilty pleasure
Extra život (1997)
najviac sa mi pacili zaverecne titulky-animacia a hudba (Oasis!)
Hrdinové (2006) (seriál)
Serial, ktory Vas nadchne doslova od prvej sekundy, dokonca i mna skeptika. Dynamickost, napatie, zapletky, prepojenost, genialnost, k tomu krasne kocky a schopnosti, ktore (az na par vynimiek) by si kazdy z nas zelal mat. Co viac si narocny serialovy divak moze priat?
Řidičák (1988)
"Kto žije v strachu, nežije." Pamatam sa, ze ked som tento film videl po prvykrat pred mnohymi rokmi, bol som este decko a velmi sa mi pacil, ako aj ta baba. Dnes som uz starsi, viem, ze" ta baba" sa vola Heather Graham a viem, ze uz vtedy som mal vkus, pretoze film i Heather su kus!
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Aj stupidna komedia (chapte v dobrom slova zmysle) moze byt dobra a zabavna. Najprv som chcel dat ***. A POTOM...
Dům voskových figurín (2005)
elisha cuthbert+ paris hilton+topiaci sa vosk=mňam
Svatý muž (1998)
Slepačia polievka pre dušu vo filmovom vydaní a vtedy ešte krásna Kelly Preston.