Oblíbené seriály (6)
Akta X (1993)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Vtedy vo vesmíre
Vraždy v Midsomeru (1997)
Kvalitné detektívky, ktoré sa nikam neženú. To tempo je až magicky upokojujúce. Nezabudnuteľná znelka, nadmieru sympatická hlavná postava a asi najľudnatejší anglický vidiek na meter štvorcový. Inak si neviem vysvetliť to množstvo mŕtvol a vrahov, ktoré sa v seriáli objavili.
M*A*S*H (1972)
Sadnúť si pred obrazovku keď ide M.A.S.H., to je ako stretnúť sa v obľúbenom podniku s najlepšími priateľmi. Ten podnik má na ceduli nad vchodom načmárané Swamp a do vnútra vás pustia iba v zelenom mundúre. Miesto baru tam stojí alchymistická aparatúra a destilát, ktorý produkuje si nalieva každý sám. Mám to tam rád.
Teorie velkého třesku (2007)
Tak rád by som dal plnú paľbu ale mám s Teóriou jeden zásadný problém. To absurdné popieranie tvorcov, že postava Sheldona Coopera trpí PAS. Pritom všetky jeho prejavy túto diagnózu jednoznačne potvrdzujú.
Stranger Things (2016)
VHSkové retro v plnej paráde. Zatiaľ nemám viac slov.