Recenze (68)
Párty Hárd (2019)
ZA CO
Dokonalý šéf (2015)
Vůbec nevím, proč je Vikander na plakátu ale budiž, film je skvělý! Bradley umí hrát takový otrhance. Kdo má alespoň trochu rád žánr z prostředí kuchyně, bude se tento kousek líbit. Emotivní. Složitost, vztahy, z života. Pro mě 5+
Vítězství je naše (2015)
Nechápu tak nízké hodnocení, v dnešní době, kdy se odehrává všechno kolem politiky. Vše je reálné, svět okolo voleb, nenásilně a pravdivě ukazuje, že se jedná vždy o svět lží a her mezi kandidáty. Film je jednoduchý ale rozhodně není nudný.
Prázdniny (2014)
Mě Walking on Sunshine teda překvapil. Hudba udělaná nenuceně, celkem i funny. Úplná pohodovka, a jak řekl @Pepinec, Giuliu ach Gulio :D Podívala jsem se hned 2x.
Rychlovky Ládi Hrušky (2014) (pořad)
Lidi, korbačíky z mozarelly uklohnit, neskutečný kekel hnusný. A ještě když jdete do knihkupectví a tři lidi v řadě před vámi se ptají na knihu Hrušky... neskutečné.
Top Gear: Patagonský speciál (2014) (pořad)
Nejlepší díl! Po všech speciálech se tady najde od všeho něco, reakce v Argentině trošku krutá, až to bylo napínavé :))
Dust (2013)
To mě dostalo :D
Klub poslední naděje (2013)
Matthew určitě poklona za tuhle roli + s jeho váhou. Avšak více mě zaujal Jared Leto v roli Rayona. Neskutečně dobrý herecký výkon. Vesmě takové role transexuálů, bisexuálů a podobně vypadají dost hraně a nepřirozeně, ale Jared mi vyrazl dech, jak jej dokázal věrohodně zahrát. Taková citovka tento film. **** + * za Jareda :)
Velký Gatsby (2013)
Čekáte "big movie" a je z toho ničím zajímavá povídaná. Zklamání roku skoro :D