Poslední recenze (47)
Vinnetou - Poslední výstřel (1965)
První a poslední film, u kterého jsem brečel. Vinnetouovi poslední chvilky byly emotivnější než sestřih z Nagana říznutý zlatým hattrickem. I dnes mi lehce zvlhnou oči když to vidím. Víc asi netřeba dodávat.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Hrdinové mého dětství v té nejlepší Mayovce. Napínavý dobrodružný děj musí zaujmout každého kluka, který se na to podívá a ta skvělá hudba, k tomu není třeba slov. Osobně jsem taky docela rád, že jsem filmové Mayovky viděl dříve, než jsem četl knihy, protože filmy se od knižních předloh liší natolik, že krom názvu, části postav a úplně nejzákladnějších rysů nemají nic společného.
Zdivočelá země (1997) (seriál)
Zajímavý seriál ukazující zhovadilost minulého režimu v celé své kráse. Strhl jsem dvě hvězdy za úvod, kde si ty akční scény mohli tvůrci odpustit a za poněkud slabší poslední sérii, pak jsem ale jednu přidal, protože vzhledem k tomu, že mezi námi stále pobíhá sebranka typu Marty Semelové a burani s hláškami typu zlatí komunisti, je třeba si tyto hrůzy nadále připomínat.