Recenze (8 198)
Stav beztíže - Fear (2009) (epizoda)
Fakt bych nečekal, že se u tohohle seriálu dočkám halloweenské epizody... Je teda ze všech nejslabší a děj se v ní zas moc nepohne, ale zase na druhou stranu - "halucinace" zde řádily mnohem intenzivněji, než kdy dříve. Takže ty slabší 4* dám.
Gumballův úžasný svět - Série 2 (2012) (série)
Oproti první sérii žádné zhoršení, pořád je to stejně dobré. Těch pár slabších epizod se sice stejně objevilo, ale na slabých 5* to za celou sérii zase je. Nejzajímavější na téhle sérii je ale to, kolik se zde představí vedlejších postav. Podrobnější hodnocení mám v komentářích k jednotlivým epizodám. Slabých 5*
Gumballův úžasný svět - The Finale (2013) (epizoda)
Tak tohle byla snad ta nejdivnější epizoda ze všech. Částečně je to clip show, která se postupně mění v něco dost bizarního, co mě sice bavilo, ale ne na plný počet. A taky je tady ten snad (schválně, samozřejmě) nejutnutější konec nejen v historii Gumballa, ale i snad všeho, co jsem kdy měl tu možnost vidět... 4*
Gumballův úžasný svět - The World (2013) (epizoda)
Epizoda se strašně bizarním námětem a i celkovým průběhem. A i když jsem se tady u něčeho pobavil, i tak mi tam chybělo něco, kvůli čemu bych z ní byl nadšený, Možná to chtělo ještě víc nápadů, nevím. 4*
Gumballův úžasný svět - The Plan (2013) (epizoda)
Dobrá epizoda, ale oproti těm minulým třem je zatraceně slabá. Přitom nápadů zde nebylo málo, ale celkově mě ta epizoda prostě neoslovila tolik, jak mohla... Slabé 4*
Život je hra - Zachránit přátelství (2020) (epizoda)
No... na jednu stranu tahle epizoda nenudila, na tu druhou nebýt moderátorů, tak je to celé bez humoru a vážné jak prase. Jak by si bez nich ten seriál poradil? Slabší 3*
Život je hra - Udělat to Evě (2020) (epizoda)
Míň zábavné než první dva díly a celkově to bylo poněkud slabší. Ani na tu třetí hvězdu to nevidím, takže jenom lepší 2*.
Idem Paris (2013)
Osmiminutová a nijak zvlášť zajímavá černobílá reklama, která je poměrně nudně natočená a ani z ní není poznat, že by ji vůbec točil Lynch.
Fire (Pozar) (2020)
Lynch vytvořil soudný den. Atmosférický, podmanivý, výtvarně vyhraný a dost... no prostě lynchovský. Rozhodně je to jedna z jeho nejlepších věcí po roce 2006 - spolu s What Did Jack Do?, Bug Crawls, Early Experiments a i Blue Green. Silné 4*, k té páté hvězdě mi přece jenom něco chybělo.
Maminčin výlet do nebe (1935)
Zase moc dlouhé, už jsem viděl i lepší reklamy z té doby. Ale výtvarně to opět bylo zajímavé, takže ty slabší 3* dám.