Recenze (177)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Žijeme v době, kdy existuje lék skoro na všechno. Pak je ale sem tam nějaká výjimka. Od chvíle, kdy práva na SW přebral Disney jsem měl jenom několik důvodů k úsměvu a tenhle počin mezi ně nepatří. Dobrých pět minut jsem se celkem bavil, ale oproti cekové stopáži to je jen kapka v moři. RIP Star Wars. Váš majitel se nestydí urážet pověst legendy a doufá, že to ZASE fanoušek kousne... ne, tohle byla poslední zoufalá tečka.
Deníček moderního fotra (2021)
Deníček dopadl jako nekvalitní odšťavňovač od Horsta Fuchse. Upoutávka a námět je perfektní (stejně jako kniha), ale převedení do praxe se zase jednou nepovedlo. Je to škoda, protože potenciál má film intergalakticky nekonečný.
Rozhněvaný muž (2021)
Poslední roky už je těžké si pustit nějaký akční film bez předpokladu, že to bude další propadák. Leč jsem k filmu přistoupil obezřetně, byl jsem mile zaskočen. Ve všech ohledech je film velmi dobrý, místy perfektní. Něco jako Rambo - Do pekla a zpět... už vlastně moc nečekáte a dostanete talíř řízků, dobrej salát a k tomu poctivě uvařený pivko.
Pán tygrů (2020) (seriál)
Real U.S. baby! Každý kdo tam byl ví, že přesně takhle šílené to může ve státech být :)
Planeta Česko (2017)
Dokument si na nic nehraje a tou nejhezčí formou ukazuje krásy našeho bezprostředního okolí. Díky za to.
Všechno nebo nic (2017)
...film za nejhorší dialogy vyhrává ... Všechno nebo nic ... díky bohu za gaye! Člověk se alespoň 3x za film zasměje. Zbytek času budete valit oči, jak je možné vytvořit takové veledílo. Nepovedlo se prakticky nic - scénář hrůzostrašný, kamera podivná a umělá, herecké výkony (kromě gayů kterým dávám čestnou hvězdu) umělé a neuvěřitelné, scény vykradené ze všech filmů světa. Závěrem ještě jednou: Ach ty dialogy! To bych blil!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Z kultovní série se stává tuctové scifi plné důchodců vzpomínajících na staré dobré časy.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Film je vlastně strašná blbost a narozdíl od Gibsona nevypadá Tom Hardy ani trochu jako magor. Na druhou stranu se celé 2 hodiny budete ustrnule dívat a užívat si neskutečně divokou jízdu.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Trvalo mi několik epizod, než jsem si zvykl, ale pak jsem se zakoukal... takže z původních dvou hvězd jsem nakonec skončil u pěkných čtyř. Pokud vás nechytne seriál v prvních epizodách, vytrvejte :)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Ve filmu všichni popíjejí české pivko - Budvar (Tedy jeho americkou verzi - Czechvar) To je hned pár bodíků navíc.