Recenze (3 492)
Gentlemani (2019)
No ... môže byť. Farrell s partičkou jednoznačne najlepší.
Richard Jewell (2019)
Skoro dokonalé a Paul Walter skvelá voľba. Odporúčam. 4,5*
Balón (2018)
Šikovný krajčír ten Günter. Pomalý rozjazd, ale potom to už išlo ako po masle. Fanúškovala som ako o život. Zaujímavý a napínavý príbeh, dobré spracovanie.
Výletnice (2013)
Kopec detí som už sprevádzala na ich cestách počas vojny a sledovala ich životný príbeh .. a tento tu bol taký, no priemerný.
V koutku srdce (2018)
Dobrý film, bavil ma. Rolandovi rola nesmierne sedela.
Saulův syn (2015)
To hlavné sa deje na pozadí .. a tým je ten film iný, a dosť dobrý.
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Som rada, že hlavných hrdinov v poriadnej mele nikdy netrafí žiadna guľka, prípadne letiaca troska ... skrátka majú šťastia na rozdávanie. Tento katastrofický film je vážne celkom katastrofa.
Houbaření (2012)
Ak sa stratiť v lese, tak jedine so Zäkom. Celkom príjemné prekvapenie z Estónska. 3,5*
Secret Superstar (2017)
"Ak sa vám to páčilo, kliknite na LIKE. A ak nie, tak zmeňte vkus .. lov jú." Pekná indická rozprávočka s posolstvom.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Pamätám si, ako som išla vysmiata z kina po zhliadnutí jednotky. Toto tu bolo síce fajn na oko, ale extra ma to nebavilo. 2,5*