Recenze (3 492)
Que Dios nos perdone (2016)
Vskutku slušná kriminálka so sympatickou dvojkou vyšetrovateľov.
River (2015)
Silno rozmýšľam, že koľkí by sa zachovali tak, ako sa zachoval John. Výborný film, bavil ma.
Důvěrný nepřítel (2018)
Už som len čakala, kedy tomu domu narastú nožičky a ručičky a rozbehne sa za Zuzanou .. dosť srandy, v konečnom dôsledku celkom slušný film, nič ma na ňom extra neiritovalo, snáď len Marcinkovej hlas mi niekedy rezal uši.
Silmido (2003)
Film o tom, ako z ľudského "odpadu" za dva roky vyrobiť drsných chlapov a správnych mužov ... na konci ktorého sa mi aj slza tlačila do oka. Zaujímavý príbeh, slušné spracovanie a dosť dobrá muzika.
Vlkodlak (2010)
Oceňujem, že pri záverečnej bitke vlkolakov si ten starší vyzliekol košeľu, hneď som mala prehľad, že kto z koho. Výprava a hudba nie zlé, herecky taký štandard a príbeh absolútne ničím neprekvapil. 2,5*
Můj růžový život (1997)
Celkom vážna téma podaná tak trochu nevážne ... na mňa príliš ružové a snové.
Kursk (2018)
Žiadne akčné preháňanie, pekne obyčajne ... mne sa táto civilná Vinterbergova rekonštrukcia páčila. A Matthias zase raz prirodzený, to jest skvelý.
Szabadság, szerelem (2006)
Silná téma, ale biednejšie spracovanie. Herecky tiež žiadna sláva, ale ako celok to až také marné nebolo.
Skleněný pokoj (2019)
Ako čitateľka literárnej predlohy som z kina odchádzala naozaj sklamaná. Je mi jasné, že 400 strán do 100 minút nenarveš ... chýbali tam celé príbehy, dosť vecí bolo pozmenených ... to všetko chápem. Mne to ale prišlo celé emočne a pocitovo prázdne, väzby medzi jednotlivými postavami povrchné, chýbala mi atmosféra a sila hlavnej postavy, t. j. sklenenej izby. Kamera, výprava a kostýmy na výbornú, herecky tiež celkom slušné. A ja sa pýtam: Čo na to Mawer?
Sámská krev (2016)
Elle Marja jednoducho nemala potrebu stráviť celý život medzi sobmi. To sa stáva. Aj napriek tomu, že krv, ktorá jej prúdi v žilách, bude vždy sámskou. Úžasný film, skoro dokonalý ... nič mu nechýbalo, nič nebolo navyše. 4,5*