Recenze (3 475)
Dukla 61 (2018) (TV film)
Na Duklu! Na rekordy! Odměny nás neminou! Tam, kde sa nedodržiavajú predpisy vždy visí vo vzduchu tragédia a 108 baníkov je obrovská tragédia. Dukla 61 je dosť dobrý televízny film o nej. ZDAR BOH!
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Nápad zaujímavý, spracovanie sa mi páčilo, Medřická výborná, Schoberová krásna .. len čakala som ďaleko väčšiu zábavu. Svobodu snům .. 3,5*
Ťapákovci (1977) (TV film)
Toľko somárov na jednej kope, to sa často nevidí ...
Krátký film o zabíjení (1987)
Kieślowski nemá s nikým zľutovanie. Ani s nami, ani s jeho postavami. Varšava je nevľúdna, zločin je chladný, trest je spravodlivý. Film je to doslova o zabíjaní .. na oboch stranách .. chvíľu trvá kým naň prestanete myslieť.
O fovos (1966)
Každý sa v tej rodine niečoho bál, ale Anestis ten sa bál všetkých a všetkého a jeho tanec to krásne naznačil. Ťaživú atmosféru umocňovala nepríjemná hudba a záverečná scéna filmu bola vskutku dokonalá.
Cemetery Junction (2010)
V podstate sa tam celý čas riešia vážne veci, ale je to popretkávané výbornými hláškami a skvelou muzikou. Herecké osadenstvo veľmi dobré, film veľmi príjemný.
Neukdae sonyeon (2012)
Doslova rozprávka o vlčom chlapcovi a ľudskej dievčinke. Joong-ki ma bavil celý film .. šikovný je a ešte aj pekná tvárička. Prižmúrim oko a tú štvrtú hviezdu dávam za neho. A ešte za tú peknú gitarovú pesničku.
Ráj: Láska (2012)
Som si myslela, že na takéto niečo človek asi potrebuje silný žalúdok .. ale chyba lávky. Niekto sa cíti byť sám a potrebuje si dokázať, že je milovaný. Niekto zase potrebuje jedlo na prežitie a toto je tá najľahšia cesta. A Ulrich nám to opäť pekne servíruje bez najmenších výčitiek ... a niekedy sa na to naozaj zle pozerá. 3,5*
Ráj: Víra (2012)
Teresa a Anna Marie. Jedna sugar mommy a druhá náboženská fanatička .. niekde sa v tej rodine musela stať chyba. Tentokrát sa ale Ulrich miernil, uhnúť zrakom z obrazovky skoro nemáte dôvod. Príbeh je veľmi uveriteľný, ako zo života. Veď ani vy neviete, kto vám včera robil snímok pľúc.
Kleine Teun (1998)
Musíme zůstat normální .. no isteže. Príbeh o Brandovi, Lene a Keet je ale kus nenormálny, lebo Alex len také príbehy točí. Vďakabohu.