Recenze (3 492)
(K)lamač srdcí (2010)
Uff, .. čakala som ďaleko lepší film. Vanessa pre mňa bez sexepílu. 2,5*
Děcka jsou v pohodě (2010)
Annettka zase raz parádna a zase raz parádna muzika ... naozaj vydarený kúsok
Dál než se zdálo (2010)
4 hviezdy za scénu na stole ....
Ztracený Valentýn (2011) (TV film)
Ťažká, preťažká romantika, ako stvorená na chladný večer ... plná pátosu a totálne presladená, ale čo už ... v slabej chvíľke tomu dávam plné 4*.
Zrození Planety opic (2011)
Výborné triky ... skoro uveriteľné.
Zdrojový kód (2011)
Jake Gyllenhaal je dobrý v každom filme a toto navyše je dobrý film ...
Za lepší život (2011)
zase raz fajin film na túto tému ... výborné herecké výkony
Všemocný (2011)
Výborný nápad ... bavilo ma.
Ženy sobě (2011)
nebudem tu rozoberať, že to bolo miestami prehnané a tak ... mňa to v danú chvíľu naozaj bavilo :-)
Noc úplňku (2006)
nuda, nuda a zase nuda ... ale ako zase ten Woo-sung Jung plakal, raz darmo, vie to :-)