Recenze (116)
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Nechci hodnotit uměle prodlužovanou sérii. Ale zaráží mě ty nehody pri natáčení. Jeden mrtví a těžce zraněná kaskadérka to je síla.
Samotáři (2000)
Celý film drží Macháček a poina/spoiler je nehulte. Film nemá moc co vyprávět a tak jediné co mi zbyde ze zážitku po 17 letech od vydání je nostalgická struna konce 90 let.
John Wick 2 (2017)
Prekvapive lepsi jak jednicka
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Nahráno s překvapivou propagandou, že se s ní nestyděli ani sami tvůrci. Přesto je to zajímavý zkouknout.
Pasažéři (2016)
Technicky je spousta věcí blbost. Viz akční scéna v odtahovém tunelu reaktoru. A asi by se z toho dal udělat i seriál. Ale jinak dobrá oddechovka. Dokonce i Lowrence mi tu nevadila a byla půvabná. Ale jinak to je spíš takový béčko. Ale v ničem nevadící.
Krotitelé duchů (2016)
Jediný dobrý na filmu bylo, že byl ve 3d, jo a efekty. A ta negroafričanka byla fujky.
Bavorák (2003)
Nemůžu si pomoct, ale ta partička hlavních "hrdinů" mi byla po celý film strašně nesympatická. Skoro jsem jim ten konec až přál.
Nenasytná Tiffany (2015)
Film moc příjemně překvapil.
Mandragora (1997)
Hudba by se hodila spis do Pottra. Jinak film má výborné obsazení i atmosféru. Při něm mi mrazí na zádech když si uvědomím, že je dle skutečných poměrů.
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Čím dál horší. Na tohle už jsem koukal jen z úcty na jedničku. Ani vtipy už tam nejsou skoro. Navíc zas otevřený děj na pokračování. Proč se komedie odehrává celá v noci???