Recenze (325)
Mravenec Z (1998)
Vedle vtipného a originálního příběhu musím vyzdvyhnot hlavně geniální animaci "ptáčka".
Mrazík (1964)
bez komentáře
Akt (1997) (divadelní záznam)
Nejlepší hra od Divadla JC, ve které bezkonkurenčně exceluje Miloň Čepelka.
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Po Aktu a Dobytí severního pólu jednoznačně broznzová hra divadla JC. Sice přednáška samotná není tak zajímavá, hra exceluje, rčení "bóže Bárto" se v mém okolí stalo obecným označením blbosti, což opět svědčí o vysoké hláškovosti Cimrmanovských scénářů.
Můj architekt Louis Kahn (2003)
Fantastiská architektura zachycená netradičně osobním způsobem. Rozhodně jeden z nejlepších dokumentů, jaké jsem kdy viděl.
Někdo to rád horké (1959)
Obzvláště Jack Lemmon je naprosto kouzelný....ale ty Merilyniny chlévy, nic moc teda... Jinak je to ovšem epesní komedie plná skvělých gagů.
Ropáci (1988) (studentský film)
Vynikající dokument za minimální peníze.
Tenkrát na Západě (1968)
Nejameričtější z nejameričtěších westernů postavený na atmosféře husté, že by se dala krájet. Základní kámen žánru a věčná legenda.
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Ačkoliv se na konci filmu buduje jako o život, celkové hodnocení je nejkladnější. Werich si vystřihl dvojroli s takovou bravurou, že je mi až líto moderních českých filmů. Na tohle dneska prostě nikdo nemá. Humor a nadhled tohoto " historického dramatu" je úžasný.
Absolvent (1967)
Atmosféra tolikrá popisovaná v sociálních dramatech generace druhé světové války obohacená o úžasnou hudbu a dokonalé výkony herců. Příběh, který se může stát každému člověku, který je v pasti své sociální kasty, která dbá na pravidla tak důsledně, že zahubí každou individualitu. Krásný film.