Recenze (74)
Špindl 2 (2019)
Nevím, co bylo horší, 1 nebo 2?
Vlastníci (2019)
"Konečně to vezme někdo do ruky jako firmu." pun intended
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Nikdy by mě nenapadlo, že si užiju film se zombies :D
Backstage (2018)
Postrádám US feeling, který měl trailer. Nemůžu si pomoct, ale český dabing to zabil... dabovat slovenské herce, kteří navíc hrají Slováky a polovina děje se odehrává na Slovensku, to nechceš.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Česká verze Bridget Jones? Naivní lehká oddychovka. Hvězda navíc za Brutusáky.
Hastrman (2018)
Novinové titulky dokonale shrnují: - Pohádkový příběh ve folklórním obalu - Hastrman, drsný romantik - Člověk ve zvířeti, zvíře ve člověku - Více než dobrý Karel Dobrý
Po čem muži touží (2018)
Situační humor A. Polívkové nemá chybu a s M. Hádkem tvoří skvělou dvojici. :)
Solo: Star Wars Story (2018)
Byl by z toho super seriál a film působí jako hodně povedený dvoudíl.
Tátova volha (2018)
Ani drama, ani komedie = ani hloubka, ani nadhled. Závěrečná katarze nula nula nic. Nevyužítý potenciál zajímavého námětu. Snad akorát pár vtipných momentů a hezké záběry z okolí Broumova potěší.
Ten pravý, ta pravá? (2018)
Scénář plný existencionálních sraček, až mi herců bylo líto, alespoň konec byl milý a obešel se bez citových výlevů.