Recenze (74)
Solo: Star Wars Story (2018)
Byl by z toho super seriál a film působí jako hodně povedený dvoudíl.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Česká verze Bridget Jones? Naivní lehká oddychovka. Hvězda navíc za Brutusáky.
Hastrman (2018)
Novinové titulky dokonale shrnují: - Pohádkový příběh ve folklórním obalu - Hastrman, drsný romantik - Člověk ve zvířeti, zvíře ve člověku - Více než dobrý Karel Dobrý
Tátova volha (2018)
Ani drama, ani komedie = ani hloubka, ani nadhled. Závěrečná katarze nula nula nic. Nevyužítý potenciál zajímavého námětu. Snad akorát pár vtipných momentů a hezké záběry z okolí Broumova potěší.
Tvář vody (2017)
Retro fantasy pohádka pro dospělé.
Psí poslání (2017)
Bailey, Bailey, Bailey... Kdo nebere psa jako člena rodiny, nepochopí.
Příšerky pod hladinou (2017)
Tolik otravných "ryb" pohromadě...
Labyrint (2015) (seriál)
Výrazně horší než Ztracená brána, o stupínek lepší než Santiniho jazyk. Poslední díl je opravdu vynikající, šest předchozích průměr.
Věčně mladá (2015)
Milá romantika na všední odpoledne.
Strážci Galaxie (2014)
Star Lord, Gamora, Drax, Rocket a Groot, že vám tahle obskurní partička nic neříká? Nevadí, Guardians nabízí poctivý marvelovský nářez okořeněný velkou dávkou humoru a 80. soundtrack je už jen třešnička na dortu. Dokonce ani český dabing neškodí, naopak je výjimečně povedený. Pro mě nejvtipnější marvelovka vůbec. "I am Groot"