Oblíbené filmy (8)
Hačikó - příběh psa (2009)
Terapie láskou (2012)
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
pro mě jeden z nejlepších filmů tohoto roku, byl jsem 2 a půl hodiny jak přikovaný k sedadlu v kině :)... ve všech směrech byl tento díl o kousek lepší, než díl první...už se těším na to, jaký scénář a završení celé série scénaristi vymyslí :)
Sin City - město hříchu (2005)
Taková normální holka (1999)
Pro mě je tento film srdeční záležitostí. Dodnes je to jediný film, který jsem viděl v jeden den třikrát. Velkou zásluhu na tom má samozřejmě nádherná Rachael :). Je v něm něco trochu jiného, co nedokážu popsat slovy, než v jiných romantických komediích. Aspoň pro mne :)