Recenze (29)
Průsmyk (2019) (seriál)
Místy pokulhává, jindy zase jede na plné obrátky. Ovšem jako celek opravdu výborná kriminálka. Dobré herecké obsazení (hlavně záporák), krásné panoramatické záběry, hutná temná atmosféra doprovázená zdařilou hudbou. Napínavé až do konce, který teda nemusí sednout každému. Pro mě za 5 jako celek.
Amanda Knox (2016)
Opravdu neuvěřitelně hloupé řeči a amatérská práce jak ze strany vyšetřovatele, tak i novináře. Lidé reagují různými způsoby, s různými důvody pro své chování...stejně záleží i na okolnostech. Pokud se někdo chová jinak, než vyšetřovatel očekává je okamžitě podezřelý? Tohle se zkrátka nedá poslouchat. Ukázka pseudo-psychologie a každý opravdový odborník v oboru by tohle považoval za směšné. Zase jednou případ, kdy neschopnost lidí obvinila nevinného člověka a pravý pachatel je vysmátej.
Terminátor: Temný osud (2019)
Mexický terminátor proti nelegálním imigrantům, super. Terminator: Dark Fate "I need your clothes, your boots and your menstrual cycle" #WokeFilmsSuck
Zaklínač (2019) (seriál)
Naprosto nelogicky pozmněněný příběh oproti předloze, který nedává žádný smysl. Cahir bojuje s Vilgefortzem? Který jako jediný dokázal být v souboji 1 na 1 lepší než Geralt? Cahir který si dokázal vyměnit pouze 2 střety s Bonhartem, než ho zabil? A najednou je lepší než Vilgefortz? Ciri se měla v Brokilonu poprvé setkat s Geraltem. Místo toho tam byla s neznámým opičákem a odvedl jí odsud Doppler zaplacený Cahirem? Celkově špatně napsané postavy hlavně Cahir, Triss, Dandelion, lidi ze Skellige, a to určitě přibudou další, upravený příběh nedává smysl, levné kulisy, levné triky, příběh urychlený a odfláknutý. Obrovský potenciál, který zabila politická korektnost, blackwashing a špatně obsazené role charakterů, kteří jsou jinak v předloze precizně popsaní a dokonalí tak, jak jsou.
Halloween (2018)
Jako parodie by to mohlo obstát, ale ne jako plnohodnotné pokračování. Už v traileru, když jsem viděl že Michaela hraje starý děda s asi 160cm jsem měl velké pochyby, které se naplnily. Jediný způsob, jak takový malý a seschlý dědula někoho přemůže je za 1. Postavy se budou chovat natolik hloupě, jak je v hororu možné, nebo 2. Udělají z dědka nadpřirozenou postavu. A přesně to se i stalo. Vtip, a ne horor.
Claymore (2007) (seriál)
Nebudu hodnotit závěr seriálu, protože by to hodnocení o několik hvězd srazilo. Hodnotím především tu první polovičku, která byla vynikající. Už jen to samotné putování Teresa s Clare stojí za vidění.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Naprostá krávovina, která nemá s pravým Vladem III nic společnýho.
Generation Iron (2013)
Spíše fanouškovská záležitost, ale může rozšířit obzory i lidem, kteří o tomto sportu příliš nevědí. Mě to ovšem nijak neoslovilo. Ani jejich podání proč všichni vrcholoví kulturisti berou chemii - steroidy. Pro mě se z toho vytratilo to kouzlo minulých let, teď je to jen o honbě za sponzoringem a být co největší i za cenu té chemie. Svaly už nevypadají tak pěkně na oko proto, protože se chodí přes přírodní maximum.
Zmizelá (2014)
Gone Girl je jednoznačně největší překvapení letošního roku. Pořádnej psychologickej film, jakej jsem ještě neviděl. Ukázka, jak velký škody může psychopat udělat, pokud roztočí svou hru, a že je natolik šarmantní, okouzlující a vždy trefí správný nátlakový bod, tudíž je extrémně těžké ho opustit, i když udělá to co udělá. Rosamund Pike naprosto vynikající a uvěřitelná.
Zátah 2 (2014)
Skoro se nedá věřit, že se natolik reálné bitky dají natočit, o honičce v autě ani nemluvě! Děj je rovněž dobrý - krásný příklad mužského ega, jež nesnese, že ještě pořád není šéfem, ačkoliv se na něj cítí; pochopitelně na něj neměl. Dokonalé bojovky, dokonalý střih, dokonalá kamera: tam je třeba tolik různých úhlů pohledu, což dokládá, že to museli točit naněkolikrát... A závěrečná bitka překonala vše, co bylo doposud natočeno. Tento film pro mě nastavil laťku akčních filmů a to hodně vysoko. 100%