Recenze (23)
Lawrence z Arábie (1962)
Nádherný film od ktorého ma z počiatku odradzovala stopáž ktorá však po jeho zhliadnutí vôbec nebola záporom ale práve naopak. Ďalej sa nezhodujem s názormi v ktorých je spomínané že bol film v niektorých častiach nudný ja osobne som žiadne nudné pasáže nepostrehol a celé takmer štyri hodiny som nedokázal odtrhnúť oči.
Bude to nahlas! (2008)
Netradičný dokument ktorý vás musí strašne baviť veľmi príjemnou atmosférou, vynikajúcimi hudobníkmi a po ktorého zhliadnutí budete mať nevyčerpatelné množstvo pozitívnej energie do celého dňa.
Obvyklí podezřelí (1995)
Ťažko písať niečo k filmu ktorý vám po pozretí vyrazý dych, áno nepreháňam. Od začiatku do úžasného konca kedy ma scéna s nástenkov tak zaujala, že keby my vŕtali do kolena ani by som si to neuvedomil.
Banditi (2001)
Príjemný film, len škoda konca v ktorom sa by som viac uvítal prekvapivé a nečakané objasnenie finty hlavných hrdinov pri úteku, ako keď vám postup servírujú popri akcii. 75%
Cemetery Junction (2010)
Pohodovy film a naviac ma potešil Led Zeppelin na konci :-!
RocknRolla (2008)
Guyovi to opäť vyšlo, síce je to znova skoro o tom istom ale nikdy to neomrzí a dobre pobaví.
Piráti na vlnách (2009)
Neviem prečo som pozretie tohoto filmu tak dlho odkladal, asi pretože sa my moc nepozdávali obrázky z filmu ale to bola velká prevelká chyba. Lebo toto je vážne veľmi príjemný film proste super charakteri, kopec srandy a super muzička a Kinks hneď na začiatku ou jeee. no proste RocknRoooool
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Na začiatku filmu som nechápal čo to vlastne pozerám a nebolomy jasné ani prečo a jakto, že ma film také dobré hodnotenie, ale keď sa film už rozbehol, čo chvílku trvalo nastal zvrat a nadšenie, niečo podobné som vážne nečakal. Autor vo filme ukázal ako málo stači človeku k neznášanlivostí ostatných ludí ktory ešte včera boli vašimi priatelmi, susedmi alebo rodinou. A ako sa ľudia bránia zmenám vo svojom okolí a strachu z niečoho nového. No som veľmi rád, že som na tento film narazil a všetkým ho vrelo odporúčam.80%
Nová holka (2011) (seriál)
Pilot ma takmer odradil, po jeho zhliadnutí som zvažoval či dať odpad alebo jednu hviezdičku ale s každým ďalším dielom prichádza zlepšenie. Zatial 45%
2 $ocky (2011) (seriál)
Videl som len v slovenskom dabingu, ale prekvapivo nebol zlý. Jediná výhrada, prečo som vlastne aj ubral jednu hviezdičku bola, že sa scenáristi snažili takmer do každej vety vložiť nejakú hlášku a aj keď to znie skvele, tak naozaj čoho je veľa, tak toho je až príliš.