Recenze (565)
Duna: Část druhá (2024)
Paul Atreides: "I'm not the Messiah" – Stilgar: "Only the true Messiah denies his divinity". Život Briana, verze Duna. Každopádně technicky není co vytknout, tohle chce vidět v kině, ale příběhově a celým vyzněním mě to až tolik neuspokojilo. Takže takové čtyři a půl hvězdy.
Fallout - Cíl (2024) (epizoda)
Vizuálně super, příběhově mi tam stále něco chybí. Neznat videoherní předlohu, dám tři hvězdy, ale tady je tolik známých věcí, že to na ty čtyři je.
Fallout - Ghúlové (2024) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Fallout - Konec (2024) (epizoda)
Prvních pět minut super, pak stále nadstandard. Uvidíme, co další díly. Jako fanda Falloutu 4 jsem poměrné spokojen.
Fallout - Past (2024) (epizoda)
V tomhle dílu se toho vlastně moc nestalo, zbytečně moc omáčky.
Beckham (2023) (seriál)
Fotbalista s velkým F.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Výborný.
Chris Rock: Selective Outrage (2023) (pořad)
Spoustu toho docení lidi v ČR jen těžko, nicméně super stand up.
Kostlivec (2023)
Dobře natočené, jen proboha, lidi, pořiďte si do podobných baráků pořádný světla.
Mezi živly (2023)
Tohle bylo fakt milé.