Recenze (561)
Vlastníci (2019)
Natočit film, který se hodinu a půl odehrává v 1 místnosti, je odvážné, ale v důsledku bravurní. Parádní tempo a hláškování hned od začátku, polevení až v mírně vážnějším závěru. Já se bavil moc.
Earth: Den na zázračné planetě (2017)
Země a vše živé na ní je tak nádherné, a my si toho přesto nevážíme a svým jednáním to ničíme. Dokument je naprosto nádherný, ty širokoúhlé i makro záběry jsou něco neskutečného.
John Wick (2014)
Takovýhle akčňáky jsou třeba. Skvělý rozjezd, od 30. minuty tempo nepoleví, Reeves se do role hodí naprosto dokonale. Oceňuju hudební doprovod a takové ty malé detaily, jako jsou přebíjení během přestřelky, její choreo či že Reeves je též zranitelný. Film samotný asi spíš na 4*, ale v rámci žánru musím dát plný počet.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Prostě geniální.
Maginotova vs. Siegfriedova linie (2018) (TV film)
Ach ta mapa Evropy, kde je už Československo rozděleno na Protektorát Čechy a Morava a Slovenskou republiku, i když k tomu ještě v době budování Maginotovy linie nedošlo...
Příběhy za kamerou (2019) (seriál)
Možná to nejlepší intro, co jsem kdy viděl.
Hitlerova armáda smrti: Das Reich (2015) (TV film)
Hrůzy neskutečné, snad už se nic podobného nebude opakovat, člověku je z toho dost zle, když to vidí...
Klaus (2019)
Takhle vizuálně krásný animák jsem dlouho neviděl. Sice to není tak vtipné, jak by se mohlo předem očekávat, ale na humoru to nestojí. Hlavní je příběh. Moc příjemné překvapení.
Ti, kdo mění svět (2018)
Go vegan!
7 životů (2017)
Ale jo, za ten originální námět a zajímavé zpracování, kde si herečka zaslouží veškerý respekt za zvládnutí sedmi rolí, si to ty 4 hvězdy zaslouží.