Recenze (561)
Vortex (2017) (pořad)
Nejlepší videoherní žurnalistika v ČR. Kluky sleduju už od Hrej.cz a svoji práci dělají poctivě a s obrovským nasazením.
Volání divočiny (2020)
Hezké to bylo.
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Pěkný prostředí, super kamera a dobré herecké výkony teenagerů. Ale jinak předvídatelný příběh, slabé masky/efekty a asi i stopáž mohla být kratší. Ale je fajn, že i v Polsku může vzniknout celkem průměrný béčkový horor.
Big Mouth - Jak dosáhnout orgasmu (2019) (epizoda)
Asi zatím nejlepší (nejvtipnější) díl seriálu.
Jumanji: Další level (2019)
Zbytečně dlouhý, recyklace už viděného, místy mě to vůbec nebavilo. Slabší 2.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Krásný, a zároveň dost smutný. Nezbývá než věřit, že lidstvo změní přístup k planetě a špatné prognózy se dokáží zvrátit.
Hubieho Halloween (2020)
Ale mělo to pár světlých momentů, jinak docela cringe. 30 %
Číslo 9 (2009)
Minimálně pro ten vizuál to stojí za to zkusit.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nádherný prostředí, standardně skvělý Leo, efektní záběry kamery a příběh, kde indiáni nejsou vykresleni klasicky jen jako ti zlí... Z posledního záběru mrazí.
Nevyřízený účet (2013)
Předvídatelná linka, ale když od začátku fandíte klaďasovi, který to nemá lehké, a těšíte se, až si to nakonec se všemi padouchy stylově vyřídí, tak vás to vtáhne a i tohle akční béčko si užijete. A mě to bavilo!