Recenze (169)
Jedeme na teambuilding (2023)
Já se bavil,zasmál sem se a o to tu šlo......a holky z teplic,prostě nej :-)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nevím proč,ale připomínalo mi to Star Wars(impérium a povstalce)
Večírek (2021)
Tři hvězdy za ožralou Tatianu Dykovou
Krvavá nevěsta (2019)
Dobrá podívaná,vtipné scény a konec hodně zajímavý :-)
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Trošku zbytečný díl néééé........
John Wick 3 (2019)
Těším se na čtvrté pokračování..............
Složka 64 (2018)
Miluju tyhle severské krimi..............víc jich prosím
Syn temnoty (2019)
Superman trošku jinak...:-)
Escobar (2017)
Není to špatný,ale serial Narcos je lepší.
Stan Helsing (2009)
jedna * za hezky holky