Recenze (75)
Lásky čas (2013)
4, ale za herce 5...Nejlepší nejcharismatičtěší zrzek! Zahrál to skvěle! B-)
Hercules (2014)
Mno, efekty ok, ale jinak kdyby se tam nemluvilo, tak to vyjde skoro na stejno :D...Seriálový původní Kevin Sorbo a jeho blond kámoš Joláos mi byli sympatičtější, než toto...
Noe (2014)
2* za zvířátka...Jinak...Kamenné enty bych tam fakt nečekala...Ale někdo jim tu archu postavit musel že jo:/
Očista (2013)
Věřím, že v Americe by tohle bylo dokonce možné. Nicméně dobrý nápad na film, akorát mě trochu štve, že to celý stojí na tom, že to všechno na začátku zmrví hloupej divnej fakan...
Saltová (2010)
Takovej průměrnej akčňák.
V moci ďábla (2005)
Dobrá ďáblovina
Muž z oceli (2013)
Superman je pořádný masíčko :))). Lois mohli podle mě vybrat mnohem lépe. Tahle šedá myš není nic moc. To mám radši tu tmavovlásku ze seriálu, ta měla něco do sebe. Lois everywhere mě trochu pobavila, to asi někdo nedomyslel. Jinak ale jsem se dost dobře bavila.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Některý ty čarodějnice dost slabej odvar...ale jinak taková sranda no :D
Koupili jsme ZOO (2011)
Některé scény fajn, vtipné...Na zvířátka se kouká dobře. Začátek filmu dost nudný, člověk má chuť to skoro vypnout. Popravdě poprvé jsem první část přetočila, protože se na to nedalo dívat...a ani jsem asi o moc nepřišla. Zbytek je příjemný film na večer doma.
Země dinosaurů (1988)
Klasika mých dětských let :)