Recenze (75)
Hačikó - příběh psa (2009)
Pro mě hodně silný zážitek. Velice dojemné
Podfukáři (2013)
Pro mě příjemná zábava. Občas trochu moc ukecaný, člověk pak moc nestíhá číst titulky a anglicky to tak švihaj, že taky trochu nestíhám. Ale jinak super
Insidious (2010)
Tohle má 73 %, jo? :D...Ok... No takže nejdřív klasika - moje žena blázní z baráku, o co jí jako jde...tak se teda přestěhujem, ať nehysterčí. Když už jim z toho začne moc hrabat, pozvou si domů Krotitelé duchů se super barevným viděním, predátor hadr...Pak babča s plynovou maskou!! A pokud máte rádi bubáky, tak k čertovi chybí už jenom Mikuláš.. Ke konci to je spíš komedie, než horor :D
Někdo to rád blond (2004)
To snad ani netřeba komentovat. Takhle blbýmu filmu se můžou smát snad jen v Americe..
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Přestože je to konverzačka natočená v jedné místnosti, nic tomu nechybí. Je to napínavé, stupňující, dramatické..super! Rozhodně doporučuji všem, kdo ještě neviděli. Herecké výkony na jedničku!
Don't Move (2013)
Dobrý :). Pěknej démon. Těchto pár minut si myslím bohatě stačí. Kdyby z toho někdo natočil film, mohlo by to spadnout tak na 30%, takže oceňuju, že to natočili jako kraťas...kecy navíc netřeba.
Osudový dotek (2004)
Pro mě tak 3 a kousek *. Nemyslím, že by měl být v první stovce nejlepších filmů. Zas taková pecka to není. Jinak docela zajímavý námět, ale dalo se z toho vytřískat víc, než toto...Beru to spíše jako příjemný film na poklidný večer doma. Víc moc ne..
Howlův kráčející hrad (2004)
Krom dokonalého a naprosto bezkonkurenčního ohnivého démona :), mě také nadchnul hlavní hrdina, čaroděj. Takový můj srdcový princ. Pohádka je náramně kouzelná, má hezký příběh a plno parádních nápadů.
Polojasno (2009)
Prostě nádherné a dojemné!
Parfém: Příběh vraha (2006)
Během filmu stále dobrý...sem tam mi něco vadilo, ale líbil se mi herecký výkon hlavního představitele...Ale ten konec? Nemůžu to říct jinak, ale ten je fakt doje*anej! :(