Recenze (125)
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Největší chybu celého filmu vidím v prostředí ve kterém se odehrával. Vznikne vám pak z toho takový ten typický maglajz, který můžete vidět v každém apokalyptickém filmu. Populace panikaří, vzniká chaos a vy už se těšíte až tam zbude jen pár nejsilnějších jedinců, kterým můžete konečně začít fandit. Prostě blbost. Dějově jsme se posunuli minimálně. Dvojka je jen zbytečná omáčka k vynikajícímu hlavnímu chodu, který ale už Ridley Scott ukuchtil skoro před 40-ti lety. 20%
Deadpool (2016)
Humor mi až na výjimky moc neseděl. Paradoxně se mi více líbily vážné scény, kterých bylo bohužel málo. Celý ten humbuk kolem Deadpoola šel tentokrát mimo mě. 60%
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Skvělá atmosféra a dokonalá výprava. Takhle si představuji ten pravý kouzelnický svět. Nejlepší díl. 90%
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Oproti 1. dílů o něco "strašidelnější". Charaktery jednotlivých postav se dokonale vybarvily. Rupert Grint top výkon. Skřítek Dobby taky skvělý. 70%
Jackie Brown (1997)
Chyběla tomu šťáva. Dialogy jsou příliš suché a konec neměl ten typicky tarantinovský náboj, který vám shodí bradu dolů. Jeden z jeho nejslabších kousků 50%
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Pohádka o dobrých a zlých čarodějích a třech malých detektivech. Přesto všechno mám HP svým "úchylným" způsobem pořád rád i v dospělosti. 70%
Krvavý příliv (1995)
Denzel i Gene jsou oba výborní herci a opět nezklamali, ale nemůžu se ubránit dojmu, že se k sobě do této psychologické hry vůbec nehodí. Jinak nemám co vytknout. Je to přesně můj šálek kávy 75%
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Vím minimálně o třech filmech za které by si Leo spíš zasloužil Oscara, ale Revenant to teda rozhodně není! Průměrné drama, výborný Tom Hardy (opět mě nezklamal) a slabý Leo (opět mě, po Velkém Gatsbym, zklamal). Nepochybuji o tom, že si prošel při natáčení peklem (zima, špína atd.), ale buďme upřimní, herecké umění a tudíž i ocenění za něj je hlavně o hraném projevu a ne soucitu s hercem, který si musel během natáčení smočit nohy ve studené vodě. 51%
Klub poslední naděje (2013)
Už celkem chápu za co dostali kluci Oscary. Zvlášť Matthew musel projít celkem razantní fyzickou proměnou. Jared je pro mě určitě jeden z nejvíce talentovaných herců a jsem moc rád, že si vybírá role kde může projevit svůj potenciál. 85%
Muž na laně (2015)
I když už jen z názvu je jasné jak to asi dopadne byla to místy velmi napínavá podívaná. 70%