Recenze (403)
Magobei se vrací (1969)
Ty bojové scény jsou tak úžasně zpracované, že to je must-see pro každého, kdo obdivuje Samurajskou tematiku.
Krvavý trůn (1957)
Krásně temné.
Mara (2018)
Skvělá práce, pár nepříjemných záběrů, hustá atmosféra, ucházející konec.... to vše a k tomu ještě v hlavní roli Olga Kurylenko??? Tři hvězdy, lepší tři hvězdy.
Hidden (2015)
Přišla první pointa a já si říkám "wow, tomu dám tři hvězdy". pak ale přišla druhá pointa a já jsem byl nucen ubrat. Nakonec bych to viděl na lepší dvě hvězdy.
Horor v Amityville (1979)
Jednoznačně špatné hodnocení je způsobeno tím, že filmu prakticky chybí triky, což je pro haunted house horor docela.....na hov...... chápete ne? jo....
Horizont události (1997)
Perfektní sci-fi horor. Pro mě určitě klasika tohoto žánru.
Invaze (2007)
Lepší tři hvězdy. Výkon Nicole Kidman velmi slušný.
Fakulta (1998)
Skvělý teenagerovský horor, který jsem viděl v televizi.
Podezřelé chování (1998)
Velmi povedené béčko, které jsem viděl kdysi v televizi.
Útok z hlubin (1999)
On to není v zásadě špatný fim, jenom si zkrátka nemyslím, že si zaslouží více než dvě hvězdy, to je celé....