Poslední recenze (98)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Je to hrozný, já jdu na akční film o monstrech a chci od toho vztahovku, a filozofické témata na styl, proč vlastně existujeme, a co děláme na téhle planetě. Místo toho dostanu film s monstry, které se mlátí, ale to jsem přece jako divák nemohl čekat, vždyť každý předchozí film o monstrech byl velmi filozofický.
Akujaku reidžó level 99: Wataši wa ura boss desu ga maó de wa arimasen - Ura Boss, Kokuhaku Sareru (2024) (epizoda)
Tady to někdo zkazil, dle mě až moc, stříhalo se a ne zrovna dvakrát dobře. Co jsem četl, tak Eleanore a Yumiella měly být kamarádky, bohužel z anime to moc vidět není..... je to fakt škoda. První půllka tohoto dílu byla celkem dobrá, druhá je však mnohem horší. Protože tam se začalo stříhat, v jedné minutě vidíte jak Yumiella, si neuvědomuje city k Patrickovi, aby v další scéně najednou si toho vědoma byla. Tady někdo chtěl se za každou cenu dostat až rychle nakonec.
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Skončil jsem u čtvrtého dílu, jako měl bych dát jednu hvězdičku za monstra a pár dobrých scén s minulosti, ale prostě nemůžu. Celej seriál je prostě špatně, ne nemusel tu být Godzilla, ale něco víc o těch ostatních monster. Tohle je příběhově na úrovni Ordinace v růžové zahradě, jen v MonsterVerse.