Morb

Morb

Petr Virt

Česko

0 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 15.7.2019  00:46

    Viděno v roce 2019 a tomu taky odpovídá hodnocení.

    • 9.7.2019  01:50

    Souhlasím s tím, že to je opravdu zajímavé téma a jakmile mluví Robert Lazar, tak i neuvěřitelně poutavý. Ten člověk evidentně vědě rozumí a mě si na svojí stranu získal. Je ale taky pravda, že Corbell je příšernej scénárista, hroznej režisér, neschopnej kameraman a ještě k tomu se na něj jako na herce ošklivě kouká. Pokud ale máte spíš zájem o téma než o filmovou tvorbu, tak ten hňup natočil ještě Hunt for the Skinwalker.

    • 14.6.2019  15:36

    Neuvěřitelný! V jedný minutě tenhle dokonalej seriál absolutně změní a prohloubí svoje vlastní poselství. Není to seriál o katastrofě, o následcích ani tak o hrdinství obyčejných lidí. Je to seriál o lži. O tom, co všichni víme, ale nemluvíme o tom. O malých nepravdách, o lhaní si do kapsy a o tom, kam tohle všechno vede. Komunistickej režim představenej ve vší svý nahotě. Takhle to bylo, takhle to je a vždycky to v tomhle systému tak bude.

    • 2.6.2019  23:44

    Jsem v půlce a už teď můžu směle říct, že to je nejhorší kameramanskej a střihačskej výkon tohodle tisíciletí.

    • 29.5.2019  15:01

    Chernobyl každým dílem nastavuje laťku výš a výš. Po 4. dílu už jsem přišel na to, že každá epizoda vykresluje osud jiné skupiny lidí. Ať už to byli hasiči, horníci nebo obyvatelé Prypjati. Celou sérií navíc protíná dějová linka výzkumné skupiny okolo Legasova, která postupně odhaluje zkázu, kterou Chernobyl způsobil. Navíc je v každém dílu krátká obočka vystihující idiocii komunistickýho režimu, která ale není do očí bijící propagandou, ale působí jen jako souhrn skutečnosti (teď mluvím konkrétně o úvodní scéně 4.dílu). Musím říct, že z nějakýho důvodu na mě tenhle díl zapůsobil nejvíc, pokud se povede finále, tak si troufám tvrdit, že máme možnost vidět legendární seriál "na živo". Fenomenální! V hlavě mi po tomhle dílu zůstala jedna věta: "You are done, commrade" P.S. Schválně jsem si stopnul, jak dlouhá je scéna ze střechy. Nikoho asi nepřekvapí, že 1m 30s. Je tam krásně názorně vyobrazeno, jaká chvilka, za kterou prakticky člověk není schopnen nic udělat, stačí k tomu si podělat zbytek života.

    • 22.5.2019  18:23
    Hlava 22 (TV seriál) (2019)
    ****

    Moc nemám rád kombinaci války a komedie. Nepřijde mi vhodný válku zlehčovat. Tady je to ale podaný takovým způsobem, který zároveň vystihne absurditu války, kterou propojí s její hrůzou a náporem na psychiku člověka. Po dokončení seriálu mi je opravdu smutno po těle, zároveň jsem plnej dojmů ze seriálu. Zároveň jsem se ale párkárt i nahlas zasmál. Osudy všech postav (a to myslím úplně všech) maj nějakej význam. Ať už je jednoznačnej nebo abstraktní, kkde se terej nechá na divákovi, aby si za ním domyslel svoje. Malinko mi do role kapitána nesedl Kyle Chandler a některé pasáže byly občas malinko pomalejší, ale i tak bych za sebe dal 4 a půl hvězdy.

    • 14.5.2019  21:06

    Byl jsem napjatej od pvní do poslední sekundy. Ty poslední 3 vteřiny mě dostaly na hranici extáze, kde jsem myslel, že prasknu. SIlných momentů je tam ale víc. Objevuje se tam hodně nových postav a popravdě ty vedlejší z prvního dílu se dostávají až na třetí kolej, což mě trochu mrzí. Třeba se k nim vrátí nějaký z dalších dílů. Popravdě už moc nevím, co nového by měly nové díly ještě přinést. Navíc, když budou ještě tři. Nicméně z prvních dvou jsem nadšenej.

    • 9.5.2019  12:59
    Černobyl - 1:23:45 (E01) (epizoda) (2019)
    *****

    Scéna ze střechy elektrárny ke konci epizody je tak silná, že se mi udělalo zle. Skělý díl!

    • 9.4.2019  22:53

    Je to určitě zajímavej nápad, výtvarně hodně pěkně zpracovanej. Penězma se tu nešetřilo, nicméně děj ačkoliv se hodně snaží, tak postrádá smysl. Je tam hrozně moc věcí, který jsou nedotažený a nebo nevysvětlený a když, tak chatrně. Nicméně jsem tu objevil Deborah Ann Woll a okamžitě jsem se zamiloval, takže to tomuhle snímku odpustim.

    • 6.4.2019  01:16
    Störst av allt (TV seriál) (2019)
    **

    Po hodně silnym úvodu se příběh začíná zpomalovat a chvílema se přímo vleče. Sám osobně nejsem fanoušek retrospektivních detektivek, kdy je pachatel od začátku znám a seriál se snaží přijít na důvod (The Sinner) jeho činů. Série pro mě pak přichází o tu nejtajemnější část, protože ... upřímně řečeno, ten motiv mě až tolik nezajímá. Všechno se tu navíc děje hrozně rychle - postavy se vyvíjejí v řádu dní, ne-li odpoledne. Zcela tu chybí hlavní postava detektiva, kterou má nahradit hlavní dvojice, která mi je taky vyloženě nesympatická. Děj se zatím zdá být dost předvídatelnej, ale to většinou dává šanci na nějakej plot twist. Snad se to v druhý půlce povede zachránit. EDIT: Dokoukáno. Bohudík. Ve druhý půlce se schylovalo k tomu, co bylo jasný od druhýho dílu a závěrečnej rozsudek už je úplně absurdní tečka za celou sérií. Jsem hodně zklamanej, tohle jsem od tvůrců Bronu nečekal. (SOILER: Pokud už teda neni usvědčená z vřaždy a případnýho pokusu o vraždu a plánování vraždy, tak by měla být odsouzena za zabití z nedbalosti, ke kterýmu se i přiznala. To, že jí úplně propustili by se snad nestalo ani ve Švédsku)

    • 21.3.2019  16:20
    Love, Death & Robots (TV seriál) (2019)
    *****

    Ježiš, to byla paráda!

    • 9.3.2019  13:58

    Je nějaká šance, že v dohledné době vyjde i jinej film než komiksová pohádka?

    • 4.3.2019  12:19

    No tak tady jsem příšerně zklamanej. Dlouho se mi nestalo, abych se na detektivku chtěl vykašlat v předposledním díle. Přísahám Bohu, že jestli tam nebude nějakej zajímavej plot twist, kterej bude vysvětlovat, proč VŠECHNY postavy celý seriál opakují jen "Ne, tohle dělat nebudeme" tak se vrátím a hodnocení ještě snížim. Už to ale nezmění nezajímavý osobní linky a tentokrát mi vadí i trojitý retrospektivní vyprávění.

    • 7.2.2019  05:10

    Chytrej humor, kterej málokdo docení. I po 15 letech velmi baví. Invence, originalita a "slabej humor". Miluju to! Hodnocení naprosto neodpovídá.

    • 8.1.2019  16:36

    Kdyby v názvu filmu nebylo "Jumanji", dal bych o 2 hvězdy víc.

    • 8.1.2019  11:58
    MOST! (TV seriál) (2019)
    *****

    Obávám se, že tenhle seriál 90% republiky nemůže pochopit, protože v tom prostředí nežije. Už 9 let žiju v Praze a nedokážu si představit, že bych někomu vysvětlil severočeskej kraj líp, než to dokázala scéna z hospody, kdy je jeden vožralej, druhej rasista, třetí cikán a čtvrtej vůl a hádaj se o karbanátkách za 15 korun. Edit: po druhém díle upravuju na 5 hvězd

    • 27.12.2018  09:07
    Devadesátky (2018)
    **

    I když jsem v devadesátkách vyrůstal, tak tenhle film mě absolutně minul. Dětství v Chomutově na sídlišti je prostě jinačí než v Chigagskym neigborhoodu. Kor, když mi nic neříká ani skateboarding. Kolem hodiny stopáže jsem se začal vyloženě nudit a těšil se na konec. Herecky je to ale zvládnutý dost obstojně.

    • 19.12.2018  18:36

    Tarrantinovina. A já nemám rád Tarrantina.

    • 5.12.2018  18:56
    Bratrstvo neohrožených (TV seriál) (2001)
    *****

    Jeden z těch seriálů, kde si vytvoříte silný pouto ke každé jednotlivé postavě a je Vám líto, když zemře, což umocňuje tu stísněnost války. Zároveň se seriál, což nebývá zvykem, vyvaruje veškerého patosu a patriotismu. Ukazuje jak světlé, tak i temné stránky vojáků Easy Company. Líbí se mi, že seriál i tak trochu tepe do vlastní armády a kromě hrdinství zobrazuje i krádeže, opilé vojáky střílející do vlastních řad nebo popravy bez soudu tak, jak to ve skutečnosti nejspíš bylo. Byl to skvělej seriál.

    • 9.5.2018  12:05
    The Terror (TV seriál) (2018)

    "A všichni tam umřeli ..." Když mi tohle někdo řekne na začátku prvního dílu, ztrácím 99% zájem danou věc ještě nějak sledovat. Pamatuju si, že podobnym způsobem jsem si zkazil dojem ze Zodiaca, když jsem si uprostřed filmu šel přečíst popis na csfd.

    • 1.5.2018  02:10

    Tak tohle byla bomba! Perfektní příběh i jeho zpracování. V důsledku všeho toho napětí jsem z kina odcházel téměř vyčerpanej. Musim ocenit hlavně režisérovu práci s tichem. Člověk by nečekal, že jde ve filmu popsat ticho na několik způsobů. Kino je v tomhle případě nutnost. Druhá půlka filmu byla naprosto strhující. Jsem nadšenej.

    • 19.12.2017  17:12
    matka! (2017)
    *****

    Po dlouhý době film s "wow" efektem. Nenechte se rozhodit rozprouplnym hodnocením. Aronofski ala Coelho. Hate it or love it ! Je mi líto těch, kteří to nepochopili.

    • 26.11.2017  15:13

    Je listopad 2017, zhruba měsíc před premiérou osmýho dílu Star Wars a já (vzhledem k tomu, že nejsem nějakej velkej fanoušek) poctivě nakoukávám znova všechny díly od začátku série, aby mi při premiéře osmičky, na kterou se mi opdařilo sehnat lístky, neunikla ani jedna maličkost. Musim říct, že jsem postupem času musel upravit hodnocení snad u všech dílů. Jednička mi ve stínu ostatních "nových" dílů nepřijde tak slabá jako tehdy a trojku považuju za vyloženě zdařilou. O to hrůznější je podívat se po tom, co utichl veškerej světoejý humbuk na osmičku, kterou natočil Abrams. Jako sorry, ale v každym díle mi přecházel zrak nad novýma a novýma civilizacema, planetama - tim pádem kulisama a maksama. Pokaždý novej příběh, kterej se primárně točí kolem Jediů, cti a mystična. Abrams si řekl, že se na to vysere, jednoho stormtroopera napatlá na stříbrno, vykrade příběh z trojky, mrdne tam nějaký CGI efekty a od Pixaru si půččí Wall-Eho - hlavně něco neposrat. Že jsou hlavní postavy plochý jak Holandský velehory mu je jedno. Cizí rasu odliší tak, že jí skotskej přízbvuk. Když se člověk oprostí od toho, že jde o Star Wars nenajde jedinej rozdíl mezi timhle a Transformerama. Jak jsem řekl, velkej fanoušek nejsem, ale kdybych byl, tohle bych považoval za svatokrádež. Při druhym puštění doma jsem si řekl jen "Jo to je tohle" a díl jsem vypnul. P.S. Ctrl+A Ctrl+C Rogue one Ctrl+v

    • 12.6.2017  02:24

    Já fakt nechápu, kdy se z publika stalo konzumní společenství, který zhltne jakoukoliv ptákovinu. Vždyť ten film nemá děj, zápletku ani rozuzlení a nikdo se po něm ani nepídí. To je hrozně smutný. Holt, někomu stačí prostě jen do místnosti postavit pár lidí a hodit tam tři pistole. Mně to teda nestačí.

    • 26.5.2017  17:20
    Co dokáže lež (TV film) (2016)
    *****

    Proti hlouposti se musí bojovat, ale vyhrát nelze !

    • 2.5.2017  13:14
    Uteč (2017)
    ****

    Hodně povedený režisérský debut. Přiznám se, že jsem polovinu filmu byl dost zmatenej a díky výrazu černýho služebnictva jsem se cejtil dost nepříjemně. Casting se vyloženě povedl a každý vstup komorné nebo zahradníka ve mě nechával "What a fuck" pocit. Trochu mi vadili klasické Peelovské vtipnovložky, který samotný o sobě mám rád, tady ale narušovali hutnou atmosféru, stejně jako celá postava Roda. Souhlasím s ostatními komentáři, že důvod výběru právě černochů byl dost nevysvětlený. Úplně v klidu na jejich místě mohli být hispánci nebo eskymáci a smysl by to dávalo stejnej. Každopádně film to byl dobrej, určitě ho doporučim.

    • 1.5.2017  21:43

    Pánové a dámy, tenhle díl je veledílo ! Opravdu jsem neviděl lepší díl seriálu. Ve všem tom kontextu, kterej díl obsahuje je to nedostižný. Za pravdu mi dávají i reakce, kterej tenhle díl na internetu spustil. Bravo.

    • 30.1.2017  18:39

    A je to tu znova. Opět se nedokážu ztotožnit s většinovým názorem na CSFD. Hacksaw Ridge má 3 základní dějové linie. Romantickou - která se mi paradoxně líbila nejvíc a to jsem do filmu šel s tím, že nějaký ty "techtle mechtle" přežiju . Náboženskou - což jsem od Mela Gibsona a především od celýho námětu filmu očekával, takže mě to nerozhodilo. Nakonec to ani přes závěrečný záběr nebylo tak patetický, jako třeba Znamení. Poslední a nejdůležitější dějová linie je samotná válka. A to byl strašnej průšvih. Dvě bitvy splývající v jednu natočený někde v ateliéru absolutně postrádající jakoukoliv bojovou logiku. Nejsem žádnej milovník militarismu, ale některý scény jsou vyloženě k smíchu. Celý to je uplně špatně a přijde mi, že se tam dokola pořád točí tři scény. Utržený nohy, střela do hlavy, kulomet. Čimž se dostávám k tý největší prasárně a to je vykrádání válečných scén. Jenom ze Zachraňte vojína Ryana a Nepřítel před branami bych jich našel pět a to jsou filmy tak profláklý, že snad nikoho nemůže ani napadnout něco z nich někde použít. Gibsona to napadlo, tak nevim, jestli chtěl jen vzdát hold nebo mu chybí jakákoliv filmová invence. Spoiler alert : Že se příběh stal tak, jak ukazuje film a Doss opravdu sám přetáhl přes bojiště a pak spustil ze 30m útesu 75 lidí je taky pěkně padlý na hlavu.

    • 12.1.2017  12:00

    Tak úplně nevim, jeslti jsem byl na stejném filmu jako ostatní. Udělal jsem chybu, že jsem šel na promítání až ve 20:50, protože první polovinu jsem vyloženě prospal. To se mi v kině snad ještě nestalo. Krátkej dialog střídal dlouhej dialog plnej Senátu, motivačních řečí a vzpomínek na tatínka kolaboranta. Celej film je plnej neuvěřitelně trapných cliché a když jsem 10 minut před koncem odešel na záchod, ani jsem se nemusel ptát, jak to dopadlo. Nemůžu opomenout jednu věc a to je castingová korektnost dovedená ad absurdum. V hlavní roli žena, afroameričan, korejec, japonec, arab, běloch a běloch s ruskym přízvukem. Děláte si ze mě srandu ? Po vizuální stránce byl film parádní, ale i tady si neodpustim jednu vítku. Věřil opravdu někdo tomu, že general Tarkin je živej herec ? To už bych byl radši, kdyby tam byl někdo uplně jinej, než takováhle do očí bijící digitální dodělávka. Co se týče hudby - bylo to Star Wars nebylo to Star Wars ? Chvilku to vypadalo, že na originální znělky nemají licenci, aby pak v závěru zazněl Imperial March. Hvězdičky dávám předevšim za vesmírnou bitvu, u které jsem se akt bavil.

    • 14.11.2016  13:53
    Kosmo (TV seriál) (2016)
    ****

    Jak to tak u českých filmů, potažmo seriálů, bývá, napsané je to skvěle, zahrané a zrežírované o něco hůř. Petr Vančura v postavě kapitána je pro mě přímo rušivý element, který mě pokaždé vytáhne z atmosféry seriálu zpátky do reality. Některé vtipy, ač jsou dobré, jsou moc roztahané a kolikrát vznikají i zdlouhavé pauzy ticha - chybí mi "červenotrpaslíkovská" dynamika - vtip a jede se dál. Říkám si, jestli by seriálu třeba nepomohl umělý smích publika. Na druhou stranu politická linie je zahraná dokonale a všechno tu klape na jedničku. Suma sumárum lepší tři, nesmim ale zapomenout na to, že se vše točí kolem českých reálií, vše je takové příjemně vlastenecké a zároveň sebekritické a dokonce jsem se i dozvěděl, co jsem nevěděl (Hanč a Vrbata).

<< předchozí 1 2
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace