Recenze (371)
Nesmiřitelní (1992)
Kvalitní western , ale bohužel se zde vedou stále nekonečné rozhovory a i zápletka se mě nezdá až tak oscarová . Ale dominuje zde suverénní Gene Hackman .
Krokodýl 2 (2002)
Trosečníci putující močály po krkr ve vodě stále vykuřují nové a nové cigarety a doutníky , krokodýl vyskočí z vody a stáhne pod hladinu letící helikoptéru , benzin volně rozlitý na vodní hladinu ďábelsky mnohočetně explduje - prostě tvůrci tohodle " díla " z nás dělají totální idioty . Ale děti by se snad mohly bavit .
Pravda a lež (1997)
Je to solidní kruťárna o magorovi , který kolem sebe všechno likviduje . Má to spád, napětí - prostě budete se dobře bavit . Kief Sutheland je zde mimořádně přesvědčivý .
Taxi (1998)
Kdo miluje tupý seriál Kobra 11 , nebo Rychle a zběsile , ten si přijde na své . Ale zápletka je chabá , humor ubohý , ale hlavně že je plyn na podlaze , že .
Voodoo: Umění ďábla 2 (2005)
Thajská podívaná pro méně vyvinuté národy . První polovina filmu se motá mezi postpubertálními školáky vlastně bez děje , druhá polovina předkládá voodoo praktiky postrádající smysl . K tomu ochotničtí herci a trapný dabing - proč já si ten Film + vlastně platím !
Bumerang (1992)
Celá tato " komedie " je taková legrace asi jako nekrolog .
Venkovský učitel (2008)
Velký příběh o osamělosti . Jen se obávám , že zcela plně ho můžou chápat a prožívat pouze gayové . Nekonečně dlouhé kamerové záběry filmu na kráse nepřidaly , ale je zde vynikající Bydžovská .
Špatným směrem (2006)
Germánské ksichty a germánské hulvátství zlikvidovaly poměrně slušnou zápletku . Škoda . Film ztrácí na tempu a zajímavosti a ke konci ničím nepřekvapí .
Krutý sever (2006)
Dsná podívaná , která člověka zatlačí do křesla a nenechá vydeechnout . Jaký oddych od nekonečně stereotypních amerických akčňáků !
Slepá zuřivost (1985)
Je to pěkná nakládačka , která stále stupňuje tempo a nemá hluchá místa . Pro milovníky akčních flmů chutný bonbonek. A zaujme mladičký Charlie Sheen.