Fixa

Fixa

Česko

0 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12
    • 10.11.2016  19:21
    Prach a broky (amatérský film) (2015)
    ***

    Bylo to dobrý i vtipný. Bylo to fakt dobře natočený. Mělo to dobrej děj. Byly v tom dobrý postavy....... ale bohužel topornost herců, vše kazila. Přivřel jsem samozřejmě oči, nad tímto amatérským kouskem, ale mě to prostě mrzí. Protože představa, že by v tom hráli fakt herci, co by vedli přirozené dialogy, bylo by to dokonalý béčko a stal by se z něj kult. Takhle je to "jenom" dobrý. PS: Ano, Rumcajs byl dobrý tah a když si značil žaludy, tak mě to dostalo asi nejvíc :-)

    • 25.9.2016  21:14
    Mistr popravčí (TV seriál) (2015)
    ****

    Pořád se nestačím divit, že někdo hodnotí seriál po pár dílech a ještě se k tomu přizná. Dlouho jsem seriál odkládal a neměl jsem vůbec chuť se na něj podívat. Teď jsem na konci a sere mě, že nebude další řada,kvůli nízké sledovanosti. Není to maximální jízda, protože se tam dělo tolik nepravděpodobných věcí (nemyslím a neřeším souboje, magii, kulisy atd.). Myslím až moc zjednodušené řešení některých situací, bez hlubšího dopadu okolního světa a neuvěřitelné chování některých vybraných charakterů. Nicméně vše posloužilo svému účelu a já seriál beru jako historické fantasy, které si mě opravdu získalo a mrzí mě, že končí první sérií, když má ještě toho tolik co říct. PS: když jsem zjistill, že nebude další série, teprve jsem pochopil proč nahustili tolik věcí ve zkratce do posledního dílu.

    • 8.9.2016  11:22
    Berserk (TV seriál) (2016)
    *****

    Je to fakt ubohost, zabývat se pořád animací a neustále si na něco v tomto smyslu stěžovat. Vidím to zde, i na jiných fórech. Někteří dokonce brečeli, že měli udělat klasickou animaci ala Pokemon. To bych se z toho vážně zblil. Samý nevděčný parchanti. Mám sice taky pár výhrad, ale není to nic, přes co bych se nepřenesl. Já jsem rád za každý projekt Berserk a z tohoto seriálu jsem nadšen. Mangu jsem četl, ale jen část (mám dokonce pocit, že stále pokračuje - to mě pak serou rádoby kritici, co si stěžují, kde co chybí, že se tvůrci nedrží předlohy a podobný sračky, jen aby ukázali, jací jsou skvělí čtenáři), takže v tomto směru nejsem úplně nováčkem a jsem velice rád, že "zlatý věk" už tito tvůrci opustili a vrhli se na tu (pro mě) záživnější část - poté (která je v Manze vlastně dříve). Hodnotím až po desáté epizodě, protože nejsem kokot, abych to dělal po prvním díle, že? Tady na CSFD je psáno, že seriál má 9 dílů, tak jak je možný, že jsem viděl už desátý a dva ještě zbývají? A ještě na závěr se přidávám k nepochopení těch, co tvrdí, že Guts nemá charisma. Vážně netuším, jak to myslí. Nejspíš si myslí, že charisma je totéž jako charita = slitování. To pak souhlasím, to mu opravdu chybí.

    • 23.6.2016  00:38

    Tak co se mi na filmu líbilo.......ehm......co se mi tam sakra....už to mám.....ne, to nebude ono.....a co když když co? Asi jsem vymletej mozek, ale jdu z kina a nenapadne mě jediná věc, která mě na filmu zaujala. Jo už vim. Krále hraje Kazatel Jesse a královnu Tulip ze seriálu Preacher. Počkat, Warcraft. Hodně barevnýho světla, jako při ohňostroji, nějaký to intro ke hře a Ragnar s rádobychytráckým výrazem, kterej jsem mu žral u Vikingů, ale tady už ne.. Příběh nepříběh a když náznak, tak klišé ve stylu fantasy estrády pro tupé. Taky bych chtěl, aby se mi to líbilo, jako ostatním, ale nebudu si nic nalhávat. Pro mě totální megapropadák, kterej si ještě bezostyšně otvírá vrátka na další díl.....no, spíš díly. Vůně peněz je mocná síla. Jinak co se týče fantasy knih, Warcraft vždycky stál za vyližprdel, ale já doufal, že na plátně uvidím něco, co mi vyrazí dech. Bohužel, nic takovýho se nestalo a já si raději jdu před spaním číst knihu, ze který nikdy film nebude, protože není podle známý hry a nesehnaly by se žádný prachy. PS: Už jsem si vzpomněl. Ten kouzelník si zaslouží hvězdičku, za alespoň trochu zajímavou roli v jakémsi náznaku o nějakou zápletku.

    • 15.5.2016  18:52
    Mazalové (TV seriál) (2014)

    Jeden z příkladů na CSFD, kdy by seriál neměli hodnotit "dospělí" pseudointelektuálové, kteří z jednoho dílu poznají, jak je to nezábavné a pro děti nevhodné

    • 6.5.2016  21:35
    Moonwalkers (2015)
    ****

    Film je výbornej. Má hodinu a půl. Některý scénky byly skvělý (obzvlášť návštěva bosse) , ale ostatní byly takový běžný pro komedii, tohoto stylu. Naplno se to rozjelo v poslední třetině u zfetovanejch hippíků, tedy přesně v okamžiku, kdy Perlman řekne, že to s nim nic nedělá (taková klasická věta, víme), protože je vycvičenej agent. No pak jsem se jenom bavil. Dostalo mě telefonování a hlavně to natáčení. Musel jsem si ho pustit znova a pak ještě jednou, protože to nemělo chybu. Pekelnej kluk výbornej drsoň. Zrzavej kouzelník uvěřitelnej zmatkař, ale Zmetek to u mě vyhrál na celý čáře. Ten prostě solil jednu hlášku za druhou, tak přirozeně, že to snad neměl ani ve scénáři :-)

    • 6.5.2016  00:26
    Měsíční past (1989)
    odpad!

    Žádná nostalgie. Prostě jen subjektivní názor člověka, co se teď dokoukal na céčkový film. Odporný kulisy, debilní scénář, nefungující fyzika ve vesmíru, absence emotičnosti a s tím související herecké výkony aktérů. Díval jsem se na to jen kvůli Bruce Campbellovi a do tohoto rádoby vážného snímku, se opravdu nehodil. Nevim, co mě to chytlo. Nedávno jsem shlédnul debilní fantasy z osmdesátek a teď i sci-fi. Ač se to nezdá, mají toho hodně společného. Takové schema pro osmdesátkovej film. Například - ukázat kozy, zahláškovat, vést motivační kecy, apod. Omlouvám se příznivcům tohoto snímku a nostalgikům, ale ruku na srdce, kouknete se na to s chutí i dnes? To si raději pustím několikrát za sebou Kung Fury

    • 5.5.2016  13:19
    Pán šelem (1982)
    *

    V mládí mě to minulo a tak můžu vzpomínat jen na Barbara Conana. Navíc toho jsem si pustil i v dospělosti a i tak měl své kouzlo. Co se týče tohoto titulu, napadalo mě pořád a znovu, skoro u každý scény: ,,to je tak trapný!" Pořád jsem si připomínal, kdy byl film natočený, ale prostě to nešlo. Toporné herecké výkony, mnohdy přehrávané, nebyly ani k smíchu. To bych si musel něco dát, abych to bral s nadhledem. Vlastně jednou jsem se fakt smál, když Drsný Dar plakal, protože ho král odmítl. K popukání. Příběh....no o tom se snad ani nedá nic napsat. Bojové scény typu - nastavím meč a počkám až přiběhneš a dlouhým vrchním sekem mi do něj plácneš. Nebo ho jen tak ledabyle nastavím a ty přiběhneš a náruživě se mi sám na něj nabodneš. Nebo slabá modelka loktíčkem ťukne do ostříleného bojovníka a ten odletí dva metry dozadu. A co cestování? Taky, když se někam potřebujete rychle dostat, vylejzáte každou horu, jenom proto, aby se mohl udělat perfektní záběr z vrtulníku? A co když takhle ujdete několik kilometrů a pak se divíte, že za váma někdo stojí v těsné blízkosti, protože tou přehlednou planinou, šel těsně za vámi? A co teprve týpci s pyramidkami na rukou? Hlídají tak, že jen mávají rukama? A co teprve hlavní záporňák. Pominu, že mu udělali maskéři obočí, aby vypadal ještě zlejší, než je. Při jeho protahovaném procesu obětování, jsem si mohl zajít na WC a udělat si pití.......no už dost. Vážně jsem se snažil. Vždyť jsem to dokoukal do konce. Sice napotřetí, ale dal jsem to. Abych tomu filmu úplně nekřivdil, musim uznat, že prostředí vybrali filmaři pěkně. Kulisy i kostýmy, se docela vydařily (hadrem nic nezkazíte, že?). Hrdinka ukázala kozy. Tygr natřenej na černo byl pěknej mazlík a fretky byli roztomilý. Jo a ty ptákocucové, nebo co to bylo, byly zajímavý. Dívat se na to v době, kdy to bylo natočený, asi bych to žral, ale teď fakt ne. Objektivně odpad, s přivřeným okem hvězdička, se zavřenýma očima a pochopením, v jaké době to bylo točené........no dvě už nedám

    • 24.4.2016  00:19
    Letopisy rodu Shannara (TV seriál) (2016)
    ***

    Mám rád fantasy. Ačkoliv ho čtu, k Shannaře jsem se nedostal. Nemám rád elfy a hlavně nesnášim tenhle typ fantasy. Záporňák strašně zlej, co chce všechno zničit a proti němu skupinka hrdinů, co musí zachránit svět. Považte, co je to za idiota - Všechno zničí, tak čemu pak bude vládnout? (to je jenom stručné shrnutí věci) No nic. Takových příběhů je prostě hromada a ten kdo nečte fantasy má pak o tomto žánru zkreslenou představu a hází ho do tohoto jednoho klišoidního pytle (reputaci trochu napravila Hra o trůny). A teď k seriálu. Příjemně mě překvapil a rád jsem se na něj díval. Odpouštěl mu patos a ubrečené scény, protože se mi líbila vizuální stránka. No a taky se mi líbila ta zlodějka a v druhé dějové linii to držel pohromadě druid. Ostatní tam byli takoví modelové a modelky ve zvláštních kulisách. Takže zápory: Nezajímavý příběh, plačící scény, scény rádoby povzbuzující, scény objímací (prostě je tam docela dost trapných scén), vyumělkovaní modelové a modelky (ale co, vždyť jde o elfy), jen pár interiérů s divadelníma kulisama, trapné masky záporáků a hlavně (možná jde o spoiler) poslední "velkolepá" bitva, kterou bych nazval - bitva dvaceti týpků u příkopu. To jako mysleli vážně? Mluví o tom, že na jednoho vojáka připadá tisíc démonů a pak tam v trapných maskách po lese běhá malá skupinka z LARPU a dělají mezi sebou mezery, aby to vypadalo, že je jich víc? To u mě fakt dost kleslo na hodnocení. Asi neméli prachy nebo co, ale to je prostě neomlouvá. A teď klady: postapokalyptické prostředí přestupující do fantasy (i když těch záběrů je tam opravu poskrovnu a zbytek se odehrává v divadle), Eretria (dobře vypadá), Allanon (umí hrát.....no dobře, i někteří jiní), občas se tam objeví nějaká ta krev (bez ní by to prostě nebylo ono). No a dál už nevím. Jo, bylo to krátké a rychle to uteklo, takže mě to udrželo až do konce.

    • 3.4.2016  22:24
    Na vodě (TV seriál) (2016)
    ****

    Viděl jsem náhodně asi jenom 3,5 dílů a nemyslím si, že je to špatný. Na TV se skoro nekoukám a seriály od NOVY nesleduji. Na to mi stačí upoutávky, abych věděl, že tím nebudu ztrácet čas. Kdyby byl tento seriál zaštítěn Českou televizí, věřím, že by hodnocení prudce stouplo. Dost negativních hodnocení je od ovcí, co nehodnotí seriál jako takový, ale právě jen kvůli Nově a názoru většiny. Je to průměrný, humorný seriál, ale sympatický tím, že nejde do extrémů v podobě nějakých přehnaných a přehrávaných scén (tedy kromě Pavláska s Pazderkovou). Díl má pohodovou atmosféru a hlavně má začátek i konec a nemusíte znát všechny předchozí díly, aby jste se zorientovali. Chtěl jsem dát průměrné hodnocení, ale zvedám o jednu hvězdičku, protože mě serou davy lidí s implantovaným mozkem sériové výroby.

    • 6.1.2016  14:10
    Temné kouty (2015)
    ****

    Po dlouhé době film, u kterého jsem si kousal nehty a držel se, abych se nepodíval na konec, jak to tedy bylo.

    • 19.8.2015  19:21
    Méďa 2 (2015)
    **

    Ze začátku to docela šlo a některý scény byly i dobrý, ale po čase mě to prostě přestalo bavit. Bylo by vtipnější, kdyby se netlačilo tolik na pilu a necpalo se do filmu tolik "humoru" za každou cenu. Sprostej medvěd mi přišel o dost vtipnější v jedničce. Tady snad ani neumí mluvit jinak, než že furt píčuje. Sprostý slova mi nevadí, ale humor postavenej jenom na nich mě moc nenadchl. Lidi se v kině smáli a litoval já vyhozených peněz. Možná jsem jen kurva neměl náladu na toho pojebanýho plyšovýho kreténa

    • 30.7.2015  12:33
    Nullarbor (2011)
    **

    Fakt parádní animace, ale představte si to bez ní. Co zbyde? Plytký děj, bez nějaké pořádné pointy. Čistě subjektivní názor...

    • 28.2.2015  14:35

    Komentář od Zecka to vystihuje dokonale

    • 2.1.2015  23:33
    Hellfjord (TV seriál) (2012)
    *****

    7 dílů po půl hodině uteklo jako voda, i když jsem je sjel všechny, pěkně za sebou. Neměly chybu. Salmandr, jak už poznamenal Marvan, opravdu idiot, ale svým způsobem sympaťák, který má štěstí, že mu za zády stojí Johanna. Novinářka, která jediná přemýšlí. Pak je tu Kobbo, hnusnej, zaflusanej dement, kterej tvoří absurdní pár s kráskou Pihlou Viitalou. Stará Teta Koza, která má hlavu plnou porna. A nakonec švéd Bosse Nova, který mě nejvíc pobavil s čudlíkama v kanceláři. Tvůrci si prostě udělali prdel ze zaběhnutých klišé v kriminálkách, ale i když se ve snímku objevují šílenosti, kostru děje to nepostrádá.

    • 29.12.2014  01:14
    Kdyby byly ryby (TV film) (2014)
    ****

    Budu za mimoně, ale mě se to líbilo! Bylo to vtipný, mělo to dobrý herce, zajímavej děj a skvělej song na konci! Souhlasím s Radkem99

    • 22.12.2014  22:18

    Takovej ubohej vojeb. Ultrainteligentní padouch, kterýmu skoro nic nedochází a tak mu musí ještě dokonalej Superman všechno vysvětlit. A vůbec, bylo to jedno velký roztáhlý hovno, který mělo jen jedno plus a to (i přes tu divnou animaci), dynamický styl ničení a soubojů, které mi přišlo jak z anime

    • 11.12.2014  07:50
    Disaster Movie (2008)
    odpad!

    Snažil jsem se, já se opravdu snažil, ale dlouho jsem nevydržel. Něco tak trapně trapnýho a o ničem už jsem dlouho neviděl. Bleeeeeeeeeeee

    • 8.11.2014  15:58

    Mno, příběh nicmoc. Tohle jsme tu prostě viděli tisíckrát v akčních filmech, pouze s jedním rozdílem a tím je animace a prostředí. To tu bylo pouze stokrát

    • 13.9.2014  22:53
    Želvy Ninja (2014)
    ***

    Nemá smysl probírat děj, kterej je a vždycky byl u želv vo hovnu, navíc o špatně vytlačenym. Děti chtěli do kina a ty se bavily. Dokonce i holka, ač to je, podle mě spíš klučičí záležitost. Já se nenudil. Koukal jsem na bumprásk tralala a párkrát se pousmál. Tyhlety zmutovaný želvy jsou a vždycky byly pro děti, aby ukojily svoje akční potřeby, zasmáli se klaunovi s oranžovou maskou a začali se shánět po pizze. Zatímco dospělí žasnou nad tím, co je lidskej mozek schopnej vyplodit za hovadinu a ještě z toho udělat téma pro filmy a seriály na desítky let

    • 14.8.2014  22:54

    Je to hrozná kokotina. Stačí mi vidět kousek filmu a musím se smát. Nejvíc mě baví scéna, kdy je Van Damme oslepen a krutě přehrává. Nicméně v době, kdy jsem byl malej prcek a viděl jsem to několikrát černobíle na vyšuměný videokazetě se simultánním překladem, hrozně jsem to žral. Dnes bych tomu dal max. 2 body, ale nebylo by to fér. Jsou totiž filmy, kterým čas neublíží a mají co říct i po více letech rozdílným generacím. Pak jsou, ale filmy, které se hodí jen do určité doby a po čase nejsou vůbec v kurzu. Krvavý sport je právě jedním z nich

    • 8.8.2014  15:24

    Tento film jsem dlouho přehlížel. Když jsem se konečně na něj po hodně dlouhé době a několika kladných doporučeních podíval, byl jsem lehce zklamán. Film je zbytečně natočen tak, aby každý debil pochopil o co jde. Každému je polopaticky předkládáno, co je na světě důležité. Přátelství, láska, milosrdenství......bla, bla, bla......Jsem možná cynik, ale zpočátku mě film bavil, tedy hlavně Prot, svými odpověďmi na všetečné otázky. Jenomže když přišlo na hypnózu, byla to parodie sama na sebe. Scénárista (nebo sám Brewer-bohužel jsem knihu nečetl) se snažili smontovat všechno dohromady a potřebovali vymyslet, jak se doktůrek k záhadě Porterovo minulosti dostane. Já neříkám ne, vtělení "K-Paxana" do člověka poznamenaného nešťastnou událostí, není špatná myšlenka, ale nějak mi do toho nesedí ten celý obal. Vše se nese v takovém tom americkém duchu, kdy si jako člověk má uvědomit, díky mimozemšťanovi, co je to láska, přátelství, mír......no už jsem u toho zase. Hippiesáci by byli asi nadšení. Jo, jinak ti dva , jsou dobří herci a drží celou tuhle sladkobolnou a povrchní.....film pohromadě.

    • 11.7.2014  22:12
    Hrdina (2002)
    **

    Jet-Li je borec a tudíž jedna hvězda pro něj. Že se ve filmu létá, s tím jsem počítal. Že to nejlepší už je v traileru (druhá hvězda za vizualizaci) a zbytek jsou jenom kecy, pardon, hluboké myšlenky, to se dá ještě pochopit. Ale, že film těží pouze z jednoho krátkého děje a natahuje ho tím, že ho promítá v různých úhlech pohledu, to mi přišlo už docela nudný. Omlouvám se, ale ani změna barviček to nazachránila...

    • 11.7.2014  19:54
    Renesance (2006)
    ***

    I když se mi provedení vcelku líbilo (pro mě příliš tmavé) a příběh byl také dobrý (i když nijak nápaditý), nějak jsem se prostě nedokázal vcítit do postav. Tím pro mě film dost ztrácel. Takže ten film je kvalitní, ALE...

    • 6.7.2014  20:25
    Alois Nebel (2011)
    ****

    Během sledování filmu jsem prožíval emoce všech postav, i to, co se za nimi skrývá. Myslím tím, že během skrovných rozhovorů spojených s vizuálním ztvárněním těchto postav, jako by se sám nabízel osobní příběh každé z nich, aniž by se ve snímku objevil. Chápu negativní ohlasy diváků. Sám bych se k nim přidal, kdybych film bral obecně, podle určitého schematu (dobře to popsal Enšpígl: celý mě to přišlo jak když čtu knížku s vytrhanejma stránkama). Jenomže zde jde pouze o to, že mi film sedl, tak nějak pocitově...

    • 15.6.2014  11:54
    NESHOW (TV pořad) (2013)
    ****

    Docela mě mrzí, že zůstalo jen u jednoho dílu. Alespoň jsem další neobjevil. Herci jsou skvělí a hl. představitelé jsou mistři svého oboru. Konkrétně u nich jsem se víc, ale nasmál v pořadu -Na stojáka. Nicméně si myslím, že v dalších dílech by se objevilo spoustu skečů, které by si získalo své publikum. Vždyť ani Česká soda neměla úplně všechny scény vtipný. To prostě nejde, aby se člověk hurónsky smál u všeho. Vždycky se objeví hluchá místa. Když, ale koukáte na pořad z několika díly, vrejou se vám do hlavy jenom ty dobré scénky a nad zbývajícími jen mávnete rukou... Věřím, že v dalších dílech by se ukázalo, že pořad stojí za zachování, leč bohužel. Zde pilotní a asi i poslední díl - NESHOW

    • 7.6.2014  23:07
    Enderova hra (2013)
    **

    Zajímalo mě, jak si tvůrci filmu poradí s knihou, která je především psychologická. No a ono se jim to nepodařilo. Všechno je tak urychlené, že neexistuje možnost, aby se někdo vcítil do nějaké osoby, aby ocenil její charakter, aby "prožil" příběh s ní. Jediná snaha o přiblížení pocitů Endera jsou jeho vnitřní monology, kterých moc není. Příběh je prázdný a scény fungují, jen jako fotky někoho cizího z dovolené. Hezké, ale nezajímá mě to. Nejvíc mi utkvěla v hlavě scéna, kdy si má ségra s bráchou promluvit. Příprava scény jen na to, aby řekl, že nemůže dál, uměle vyvolané slzy, ona řekne, že musí a on na to kývne. Jak z toho divák může vyvodit, že v Enderovi probíhá nějaký vnitřní souboj, když to ve filmu vypadá, jako by si šel sednout na 5 min, dobrovolně na střídačku, trenér poslal ségru, že to tým bez něj nezvládne, on se vysmrkal a vstal. Všechno vypadá spíš jako trailer. Chápu, že film by musel být dost natáhnutý.....no, měl to být seriál. Emoce se prostě nezískávají rychlým sledem událostí, ale postupným budováním. Zkupte práva na nejprofláklejší vědeckofantastický román , natočte sci-fi, obsaďte Hana Sola, udělejte plakát ala Star Wars a prachy se jenom pohrnou.

    • 5.6.2014  08:58

    Nejlepší videoklip na Space Oditty! A nejen tato scéna, ale všechny ostatní byly skvělý. Seru na nějaký paradoxy, podbízivost a jiný moudra, co může každý člověk na filmu najít. Film mě bavil, užil jsem si ho a podívám se na něj klidně znovu

    • 19.5.2014  22:07
    Vikingové (TV seriál) (2013)
    *****

    Po shlédnutí 2. serie, zvedám hodnocení na max

    • 25.4.2014  20:57

    Druhá část předčila mé očekávání a nechala vyblednout předchozí díl. Má to spád, má to styl a je to Super! Co se týče Jokera, byl zde konečně tím, čím má být a to masovým vrahem. Nechápejte mě špatně, ale nejhorší a nejpsychopatičnější zločinec by se měl trochu projevit, aby nešlo jen o ubohé plácání o týpkovi, co nanejvýš někomu uštědří políček, nebo někoho okrade. V komiksu jdou mnohem dál, ale to se nedá srovnávat. Závěrem tedy musím konstatovat, že jsem viděl animovaný film, který je ve zpracování komiksové předlohy na vrcholu v mém osobním žebříčku.

<< předchozí 1 2 3 4 7 9 12
 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace