don_mingo

don_mingo


7 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2
    • 22.1.2012  13:26
    Mě přinesl čáp (amatérský film) (2009)
    ****

    juk http://vimeo.com/9756947

    • 22.1.2012  13:26
    A ona s tím nemůže nic udělat. (amatérský film) (2010)
    ***

    no copak to tu je? http://vimeo.com/14456996

    • 22.1.2012  13:25
    He Will Kill Her Anyway (amatérský film) (2011)
    ****

    Film muzete szszszhlednout tu. http://vimeo.com/27968414

    • 22.1.2012  13:25
    Duše za sklem (amatérský film) (2011)

    hele, tady to je. http://vimeo.com/31291412

    • 21.11.2010  00:16
    Komisař Rex (TV seriál) (1994)
    ***

    Za první sérii, s Morettim, by to byly upřímný čtyři hvězdy.. ať už kvůli tomu kultu z dětství, nebo kvůli seriálu samotnýmu.. ono je třeba uvědomit si, že detektivka je v první řadě brakový žánr a žádná artová veledíla se v tomhle žánru prostě netočí. Ovšem s Burkhardem už to šlo do sraček pekelných, a prý tam pak byl ještě nějaký cápek s nějakou pani, a prej to byl podobnej zážitek jako sežrat vlastní blitky po týdenní kalbě. Naštěstí jsem to nikdy neviděl, takže nostalgické tři hvězdy pro Tobiase, Stockingera, toho tlustýho chlápka a nejgeniálnějšího psa na světě, který rozumí povelům jako "přímo nad náma je místnost, vběhni tam, vlevo je klavír, pod ním rozbuška, deaktivuj bombu a uteč" :)))

    • 20.11.2010  23:58

    budu blejt

    • 15.11.2010  02:23
    Jak nežít svůj život (TV seriál) (2007)
    ****

    Don je sice fakt vůl a navíc napsaný dost šablonovitě, ale především je (až na úplně prvních pár minut) strašně sympatický a vtipný, narozdíl od toho kariéristického kokota Karla, ke kterému jsem si vybudoval snad vůbec největší averzi ze všech sitcomových postav ever :) Výborná zábava.

    • 14.11.2010  22:04
    Hra (1997)
    ***

    Posledních 10 minut udělalo z docela slušného thrilleru idiotsky kokotskou přeslazenou hypersračku. Davide, fuj, zaprodal ses. (Douglas výborný.)

    • 1.11.2010  03:54
    Pozemšťan (2007)
    ****

    No, co na to říct... film je to naprosto příšerný, herecké výkony žádné neexistují a nebýt té protivné a otravné hudby, podle technického zpracování by to vypadalo na nějakou bokovku fanoušků Dogmatu 95. Skupinka intelektuálů ve složení černý hippík, úchylný strejc, mroží tlusťoch, mánička s bradkou v kožené bundě a sexbomba taky nepůsobí zrovna intelektuálně, že ano... kór když hlavní hrdina ke všemu vypadá jako Claude Puel. Konec je debilní kýč a 80% stopáže nejde ani zdaleka tak na dřeň, jak by mělo (a mohlo). /// A teď k těm kladům: samotný koncept filmu je fantastický. Ano, uznávám, že není lehké vidět v tom stupidně natočeném (chyt a buch) konci krutě ironický přesah, který celý příběh obrací do další roviny, ale ono to tam fakt je. Stejně jako neskutečně doširoka rozevřená paleta otázek, kterými se po shlédnutí TMFE prostě zabývat budete. Ona to je ve svém smyslu geniální konverzačka, geniální ve své údernosti, mnohovrstevnatosti a invenci a zároveň tak okatě stupidní (proč se ho proboha nezeptají na nějakou skutečnou otázku, místo toho frfňání nad tím, že potřebuje pomoc?), že člověk přemýšlí, jestli to má vůbec brát vážně - ale ten přesah tam pořád je, neskutečně hluboko a zřetelně. K čemu bych to přirovnal... asi jako když vidíte rybu srát a začnete přemýšlet o kaviáru. Pod čtyři hvězdy nejdu. //// A vážně by mě upřímně zajímalo, proč si Bixby k tomuhle námětu nesehnal režiséra, co umí režírovat, herce, co umí hrát, a třeba i nějakou tu produkci. Určitě by si to zasloužilo vypadat líp než jako výroční epizoda Doktora z hor.

    • 1.11.2010  00:09
    (1998)
    *****

    Zatím nejlepší Aronofsky (a neočekávám, že poslední zbývající film, totiž Fontána, to ještě změní), se kterým jsem měl tu čest. Těch různých analogií, konotací a přirovnání se nabízí celá řada: některé, ty nejvýstižnější, už tu padly (třeba lynchovské zpracování Foucaultova kyvadla, tady bych mohl další komentář klidně utnout jako nadbytečný). Na Pi je hodně vidět "surovost" materiálu, kdy z režiséra víc než vycvičená ruka, precizní zpracování a psychologicky přesná gradace mluví ryzí, přerývaný, v náznacích odkrývaný, potápějící se a zase se vynořující talent - dlužno podotknout, že právě takovéhle snímky mám často nejradši. Pi je v mnoha ohledech demoverzí pozdějšího Requiem For a Dream, a to v takřka navlas stejném vztahu, jako má Nolanovo Following k Mementu (od čb k barvě, od 70-80 minutové stopáže k delší, od roztřesené kamery k vycizelovanější, od jednoho herce k ansámblu atd.) - a stejně jako mám Following radši než Memento, mám i Pi radši než přece jen trochu přeceňovaný Requiem For a Dream. Aronofského uznávám jako jediného současného režiséra, který si může dovolit natočit vlastní Eraserhead, aniž by se musel Lynchovi pomyslně zpovídat ze znásilňování jeho trademarkové estetiky - Trier byl vždycky úchylný jiným směrem, Polanski od osmdesátých let notně vyměkl a zbytek jsou žabaři. Krystalická paranoia, schíza, deprese a hnus, odporně naturalistické scény, vynikající (vskutku !!!) halucinogenní sekvence, brutální kontrast černé a bílé - Gulletteho bělmo před zrcadlem je vskutku strašidelné - a několik dalších perfektně zvolených prvků zakryje i poněkud plytký příběh, jehož největší vadou není to, že nepokládá odpovědi na otázky, ale že nepokládá téměř žádné otázky. Atmosféře přidává i to, že polovina filmu se odehrává v odporném bytě a druhá polovina v neméně odporném metru... plný počet. Za tu syrovost, kdy si scénáristické vycpávky podávají ruku s ryzí genialitou, což je prostě mnohem větší zábava než propracovaný a dokonale dotažený spektákl, alespoň v rámci tohohle žánru (že, Requiem For a Dream). A taky za nádherně porušené Čechovovo pravidlo o zbrani, zajímalo by mě, jestli si to Darren vůbec uvědomil :))

    • 8.10.2010  01:38

    ...a jde to vůbec takhle zemřít? Na co vlastně zemřeli? Závěrečná scéna je úžasná, včetně "hudby". A ta blonďatá kurva byla hrozně sexy. (zbytek už tu řekli ostatní)

    • 7.10.2010  17:56
    Bobule (2008)
    **

    Strašná pitomost. Naprosto přesně to ukazuje, do jakých sraček se dostala česká komedie. Nejenže to není vůbec vtipné, ono to není ani dojemné, nic, prostě obrovské smradlavé nic. Proč má dřív geniální česká kinematografie potřebu utápět naprosto VŠECHNY prostředky v otravně hořkosladkých, unyle nevtipných, zaprděně pseudofilozoficky rozevlátě prázdnouslámumlátících rádobykomedií? Ble.

    • 25.9.2010  22:34

    Výpravné historické velkofilmy nemám rád z toho důvodu, že ve většině případů nejde o nic víc než překrásně zabalené hovno. Psychologie postav veskrze nulová, místo uvěřitelných vnitřních dilemat hromada řevu. Proto mě Lawrence of Arabia tak nesmírně nadchnul: nejenže je to megalomanské, vizuálně úžasně podmanivé, epické a dlouhé (s tím se vzhledem k žánru a rozpočtu tak nějak počítá), ale navíc se podařilo výborně vykreslit Lawrencovo vnitřní drama, názorovou ambivalenci, zavírání očí sám před sebou, napoleonský (nebo spíše prorocký) komplex a pár dalších stránek, které jeho postavu posouvají až kamsi k Bergmanovi, což je něco, co bych od podobného filmu v životě neočekával. Nevím, jestli O'Toole skutečně podal nejlepší herecký výkon všech dob, ale minimálně se tomu hodně přiblížil. Nemůžu říct, že jsem ho úplně pochopil, rozhodně o něm ale přemýšlím, a to i třetí den po shlédnutí a budu v tom pokračovat pravděpodobně ještě nějakou dobu. To je známka (téměř) dokonalého filmového zážitku.

    • 25.9.2010  22:27
    Moulin Rouge (2001)
    *****

    První půlku jsem měl slzy v očích od smíchu a druhou z dojetí. To na hodnocení stačí. Hlavně pasáž Beatles -> U2 -> Bowie mě dostala naprosto do kolen... a brblalům: tohle není kýč jako kýč, tohle je ukázkové využití kýče jako sdělovacího prostředku, snaží se o to víc lidí (třeba Tarantino), ale skoro nikomu to nejde. Postmoderna jako řemen!

    • 25.9.2010  22:25

    Jack Vincennes! 8) Spacey je bůh, ten zbytek taky super. Hlavně je to perfektně napsané a natočené. Těch postav není až tolik, rozhodně ne moc na to, aby se v tom dalo vyznat... krimi klasika, která se v mém žánrovém žebříčku zařadí někam těsně za Se7en a vedle Usual Suspects. Akorát ten Crowe mě tam hrozně štval, nemám rád hloupé gorily.

    • 25.9.2010  22:21

    Zas takové terno to není, i když chápu, že jde v první řadě o pohádku pro děti a jako taková funguje bezvadně. Všechny scény s Totorem jsou skvělé (a kočkobus s myšími světly jakbysmet), perfektně animované a lesní příšerky jsou bez výjimky naprosto cute, což měl být asi celý film, ale hlavně u "dialogů" to nefunguje ani náhodou - to neskutečně iritativní řvaní a ječení malých spratků umí asi ocenit fakt jenom Japonci. Hluboký metafyzický příběh jsem v tom určitě nehledal, ale aspoň nějaký tam mohl taky být... tak nevím. Váhám mezi třemi a čtyřmi hvězdami... ale kvůli těm potvorám to nechám na čtyřech, protože na ně nikdy nezapomenu :)

    • 24.9.2010  20:52
    Princ a já (2004)

    Hodnotit to nebudu, ale teď to hraje vedle mě a slyším tam skladbu od Toma Waitse, což mě znepokojuje. Chudák Tom.

    • 23.9.2010  02:59
    Californication (TV seriál) (2007)
    ***

    Tenhle seriál se tak hrozně moc snaží být kultovní a cool, až je to nuda. Nicméně pár dílů je celkem zábava, k popíjení vína před vyražením do města v podstatě ideál.

    • 23.9.2010  02:51
    Únos domů (2002)
    **

    Tohle jsem viděl v kině (je to vůbec možný? šlo to do kin oficiálně, nebo to tam učitelka pustila z cédéčka na plátno?) hned po uvedení, kdy mi bylo 14, v hlavě jsem měl uhry, panictví a Blink 182, za vrchol kinematografie jsem považoval Myšáka Stuarta Little a brečel jsem u Pretty Woman a přesto mi to přišlo jako hrozná pitomost. Tuším ale, že tam byla nějaká milostná scéna a ta rodinka žila někde v lese a pamatuju si Kotka s Vašutem, což je po osmi letech donucené projekce zaprděného minifilmu, který nikdo nikdy neznal, výkon jako prase. Ty dvě hvězdičky jsou pro mě.

    • 23.9.2010  02:45
    Smradi (2002)
    odpad!

    Nejenomže filmařsky je to echt sračka vpravdě českých rozměrů, ono je to ještě navíc nebezpečné. Dávat Boučkové, z níž ten zapšklý latentní rasismus doslova pryští na všechny strany, scénář k filmu o rasismu je samo o sobě na přes hubu, nechápu Trojana, proč se do téhle agitky vůbec motal, ale tak třeba zrovna potřeboval prachy, byl zhulenej nebo tak něco. /// Já jsem hodná česká máma s otevřeným srdcem, mám v srdci místo pro všechny dětičky, všechny chci milovat, ale když voni to jsou cigáni, béé béé, člověk je miluje a oni mu vrazí kudlu do zad, búú búú, jak já chudák to mám zvládnout, húú húú, já je miluju, oni mě ne, takhle to nejde, fňuk fňuk, ale neobviňuju je, to ne, jsou to moji miláčci, přestože jsou zlí, smrk smrk. Jděte do prdele a zavřete za sebou.

    • 23.9.2010  02:37

    Překrásný film, u kterého je nicméně nesmírně důležité přistupovat k němu se svatou trpělivostí. Mulligan v podstatě rezignoval na jakýkoliv příběh a meritum celého děje odsunul do druhé části filmu, ke které je třeba se propracovat přes sawyerovskou první půlku, která je sice výborná, ale nikdo to moc nečeká. Osobně jsem čekal trochu vyhrocenější drama (ten jeden buran, jehož největší viditelnou zbraní je plivanec, nebyl Peckovi absolutně žádným soupeřem) podle klasické kompozice se špatným koncem... film, který mě zatlačí do křesla, rozbrečí a naplní odporem k té jižanské smečce křupanů, stejně jako se to povedlo třeba fantastickému Boys Don't Cry. Jenže To Kill A Mockinbird plyne nesmírně pomalu, k žádnému střetu pomalu ani nedojde, oběť (a vlastně nejdůležitější postava v celém příběhu) má asi deset vět, zemře mimo záběr kamery, 80% stopáže se člověk spíš usmívá než brečí, a přestože chvíli před koncem Peck prohraje u soudu, naplivou mu do tváře, černocha zabijou a děti přepadne někdo v lese, nakonec to skončí happy-endem. Je mi jasné, že Mulliganovým poselstvím nebyla nějaká mobilizace proti rasismu jako třeba v American History X nebo Mississippi Burning, ani vypjaté soudní drama jako Philadelphia nebo Larry Flynt... daleko víc než k těmhle dílům má nakonec k tomu Sawyerovi. Za Peckova advokáta nemá divák brojit a dožadovat se spravedlnosti... má k němu cítit totéž co jeho dcera, totiž obdiv, úctu a bezmeznou hrdost. Přemýšlel jsem, jestli se scénárista snaží odsunutím rasistického a soudního motivu něco sdělit... a dospěl jsem k závěru, že spíš ne. Prostě jenom použil tuhle linku jako opěrný bod pro celkové modelování Atticovy postavy. To Kill A Mockingbird není v první řadě obžalobou rasismu, ale obhajobou spravedlnosti, a klidně se tam mohli soudit dva Eskymáci. Čekal jsem něco jiného, ale i tak jsem naprosto spokojen, protože film to byl skvělý.

    • 23.9.2010  02:24

    No je to stoprocentně lepší než Pulp Fiction, pokud máme porovnávat nejklasičtější devadesátkové kultovky. Trainspotting je vlastně lepší úplně ve všem, od herců přes dialogy, hlášky, estetiku, význam a příběh až po hudbu. Nicméně možná se to rozplyne zbytečně rychle, zasloužilo by si to lepší konec. /// Perfektní film, kterému nejvíc škodí nevyrovnanost, druhá půlka jde strmým tempem dolů. Scéna s Perfect Day je ultimátní.

    • 23.9.2010  02:15
    Moucha (1986)
    *****

    Luxusní minimalistické drama s fantastickým Goldbluem, který to celé neuvěřitelně odtáhl. Zejména jsem ocenil několik věcí: 1) Špičkové zpracování v podstatě brakového námětu. Já čekal něco jako The Thing, prostě legrační osmdesátkové béčko s vtipnou příšerou a hromadou kečupu, u kterého si oddechnu a pobavím se, a místo toho jsem se ke konci krčil v koutě a v přítomnosti much jsem paranoidní dodnes. 2) Způsob, jakým Cronenberg pracuje s gore scénami. Nejsou samoúčelné, nepřehání se to s krví, hnisem ani slizem - teda hnusu je tam opravdu požehnaně, ale pokaždé v přesně odměřeném množství. Přestože fakt nejsem gore fanoušek a je mi blbě i ze záběru operace slepého střeva, u The Fly jsem byl naprosto fascinovaný a sledoval tu přeměnu bez jediného odhlédnutí od obrazovky. 3) Fakt, že se Cronenberg u Kafky nespokojil jenom s námětem, ale inspiroval se jím i při psychologickém vývoji postavy. Že se podařilo udržet celý film v první řadě v dramatické rovině a ty nechutnosti využívat jenom jako vyprávěcí prostředek, ne obráceně. 4) Že to skončilo přesně ve chvíli, kdy mělo. To jsem u žádného filmu neviděl už strašně dlouho. //// Takže suma sumárum čistých pět a už jsem si na "to watch" listinu připsal Videodrome.

    • 23.9.2010  02:06

    Ty dvě hlášky, který jsem stejně už dávno zapomněl, mi nestojí za to, abych se na tuhle vyhulenou pitomost díval po X letech znova. Ale vybavuju si ten konec, jak tam nesli ten bob, bylo mi asi 16 a brečel jsem :) je to taková jednohubka na nudný nedělní odpoledne, neurazí, nenadchne, přesně na tři hvězdičky. Jednu dávám dolů, protože se z toho naprosto nesmyslně dělá hrozný kult, puberťáci to považujou za nejlepší film na světě a z opravdu dobré komedie bych určitě nezapomněl naprosto všechno kromě faktu, že tam hráli černoši a skončili poslední.

    • 23.9.2010  02:01

    Byli jsme na tom asi čtyři roky zpátky na gymplu v kině. Pamatuju si, že všem se to líbilo, ale mě to přišlo jako příšerná pitomost, nepamatuju si nic kromě obřího davu a řevu, bylo mi blbě, tekla mi krev z nosu a otlačil jsem si pozadí. Tolkien je zlo.

    • 23.9.2010  01:59
    Dylan Moran: Monster (TV film) (2004)
    *****

    Já si ho chci vzít. Proč to není na #1, když to má 95%? Místo té Darabontovské limonády by to Dylanovi slušelo famózně. Enya!!!

    • 23.9.2010  01:56

    Když přijde na tenhle žánr, začínám být velmi nepříjemný a snahy o vyvrácení mého tvrzení, že jediné romantické komedie, které stojí za víc než pytel hoven, jsou Love Actually a As Good As It Gets, kvituji výhružným pohledem, odfrknutím a změnou tématu třeba k počasí, pornu nebo hip-hopu, co je zrovna po ruce. Ale What Women Want je taková nenáročná pohodovka, to ještě Gibson nemasturboval u stahování Caviezela z kůže a byl to docela sympaťák, Helča je taky super (jako vždy), Alda potěšil a bylo tam (pro mě naprosto šokujícně) poměrně dost fórů, u kterých jsem se zasmál, nebo aspoň usmál. Mám štěstí, že jsem to viděl na gymplu v originále v rámci AJ a vedle mě seděla hezká blondýna, tak jsem se snažil soustředit na film, abych se neshodil obvyklým čmáráním nesmyslů a koukáním z okna a abych nevypadal jako ignorant. V tom je možná zakopaný pes, většina lidí to hodnotí níž než já, ale umím si živě představit novácký dabing a vysílací čas někdy o Vánocích uprostřed maratonu limonád s Robertsovou a Grantem, čili je chápu. Takže tak. Funny stuff.

    • 23.9.2010  01:28
    Počátek (2010)
    ****

    Hm. Z kina jsem šel naprosto nadšený, jenže to už je asi čtrnáct dní a můj názor na Inception se začíná pomalu krystalizovat... tak v první řadě je to nejslabší Nolan (možná poupravím po shlédnutí posledního filmu, co mi od něj chybí). V řadě druhé je to naprosto klasická nolanovka, ten člověk je prostě génius a nejlepší režisér současnosti, je sice fakt, že Cameron je zlejší na herce a fajnšmekři si v jeho filmech povšimnou, že má perfektně slazené a seřazené i muší hovna na stropě, ale čistě filmařsky nesahá Christopherovi ani po chlupy na lýtkách. Klobouk dolů!! /// Teď proč ta hvězdička dolů: Inception se tváří jako větší film, než ve skutečnosti je. V podstatě je to vynikající mysteriózní sci-fi thriller, který by Chris stoprocentně zvládnul natočit i bez těch obludně megalomansky kýčovitých exteriérů a nejvyšší kadence střílení v historii filmu (tohle nemám ověřeno, kdyžtak mě někdo opravte, ale tady se střílí v podstatě 140 minut v kuse, což je s nejvyšší pravděpodobností naprostý unikát). A právě fakt, že z toho za každým prdem smrdí prachy na patnáct kilometrů daleko, že postavy místo rozhovorů pořád střílí, ale přitom neumírají, že se po odeznění vizuálního ohromení začnou vynořovat drobné logické lapsy, že Ellen hraje zatím nejslabší roli v kariéře a že je tam DiCapriův rypák to celé sráží trochu dolů. Watanabe je ale skvělý a tenhle film v podstatě taky, proti pozérům shazujícím všechno, co dávají v kině, stojí hodně peněz a má kvalitní recenze, budu brojit i nadále a Nolana budu i nadále považovat za génia, který ani ve svém posledním filmu rozhodně nezklamal. Jenom neohromil tolik, jak bych očekával. Dark Knight byl lepší. /// P.S.: Uteče to fakt hrozně rychle. Jo a až vám někdo bude říkat, že je to složité a jánevímco, nevěřte mu - právěže je to jednoduché jako facka, vlastně nejjednodušší Nolanův film, pokud nepočítáme prvního Batmana. U takového Following se budete potit ještě druhý den, Inception vám bude jasný v podstatě hned.

    • 23.9.2010  01:17
    Kmotr (1972)
    **

    Takhle, já asi chápu, co se na tom lidem tak líbí. Jsou tam dobří herci, kvalitní režie, krev, prsa, prachy, pistole, slzy, má to tři hodiny a nemá to koho nasrat, kromě opravdových mafiánů, kteří se ale veřejně moc neozývají. Na Godfatherovi mi vadí v podstatě jen jedna věc, ale zato hodně hodně moc: příšerně přeceňovaný scénář. Postav je tam jak na orloji, chovají se naprosto nelogicky, dělají nudné a divné věci, vedou nesmyslné dialogy a střílí po sobě v podstatě jak je napadne. Brandův Corleone ve mně nevzbudil absolutně žádný respekt, prostě takový hodný děda s hlasovým rozsahem čtvrt tónu a škraněma jako křeček (poslední hodinu už jsem jenom doufal, že nebude mluvit), jehož smrt jsem předpověděl asi minutu dopředu, takže jsem se při tom teatrálním skácení výborně pobavil, ale jinak mi to bylo úplně jedno. Obě Pacinovy ženy se chovaly naprosto nelogicky. Dodnes nechápu, proč tam hodinu pobíhali po Sicílii, když se tam vlastně vůbec nic nestalo. Co měla znamenat ta přestřelka na konci. Proč si Coppola myslí, že lidi chtějí půl hodiny sledovat bandu buranů poskakujících na nějaké svatbě (well, evidentně to lidi zajímá a divný jsem tu já). Jak může ksakru nejvlivnější mafiánský klan ve městě půlku filmu zbaběle zdrhat a pak na konci jen tak mimochodem postřílet čtyři (!!!) další rodiny? Evidentně měli plán, takže Coppola mohl místo těch sicilských sraček obětovat pár stran scénáře k jeho objasnění... ne, oni tam prostě nalítnou, střílí do sebe, nic se nevysvětlí a konec. Takovýhle zklamání už nechci nikdy zažít. //// P.S.: Většina kamarádů mi říká, že do toho nemám co kecat, když jsem nečetl knihu. To je teda argument jak noha, v tom případě je pátej Harry Potter lepší než Rosemary's Baby a Stopařův průvodce po Galaxii je nejlepší film všech dob. ///// P.P.S.: Přítelkyně po shlédnutí prohlásila, že ke sledování dvojky ji nedonutím ani pod pohrůžkou násilí. Já to nicméně možná risknu, prý se tam má dost věcí objasnit, takže jsem napjatej jak malý gatě.

    • 23.9.2010  01:04

    Skvělá zábava. Obzvlášť se mi líbí Birdova práce s klasickými kýčovitými náměty - když se táta Úžasňák v okovech vyznával ze svého zklamání, hrála pod tím dojemná hudba a po pár vteřinách to jeho syn přerušil s tím, že ví, jak se dostat ven, jsem šel do kolen. Je to hrozně inteligentní, ironické a svěží, i když se to tváří jako naprostá pitomost. Fakt mě to překvapilo, Pixarovky mám hodně rád, ale téhle jsem se poměrně dlouho vyhýbal, že si to nebudu kazit, že to bude taková rodinná ptákovina pro děcka... a ejhle, on to je společně s Wall-E nakonec nejvíc "dospělý" film, co kdy z pixaří dílny vylezl:) k tomu přihodit dokonalou animaci a prakticky bezchybný film je na světě. U Ratatouille, Cars, Finding Nemo, Toy Story i Up jsem ta "dojemná okénka s moralitkami" myšlenkově přeskakoval s tím, že je to specifikum žánru, a oni pak napíšou film v témže žánru, který nejenože tohle specifikum nectí, ale ještě si z něj dělá prdel. Ohohó!

<< předchozí 1 2